آملی لاریجانی: دختر من جاسوس نیست | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 6:58

آملی لاریجانی: دختر من جاسوس نیست

شماره: 7044
Aa Aa

رئیس پیشین دستگاه قضا گفته: دختر من جایی می‌رفت می‌گفتند از زندان آزاد شدی؟| ۶۳ حساب ندارم؛ مدیران باب تهمت و افترا را ببندند.

در مراسم تودیع و معارفه رییس قوه قضاییه؛
آملی لاریجانی: دختر من جاسوس نیست

رییس سابق قوه قضاییه گفت: خدمت رسانی عظیمی در دستگاه قضایی صورت گرفته است.

به گزارش اسپادانا خبر، آیت الله آملی لاریجانی در مراسم تودیع و معارفه رییس قوه قضاییه ضمن تبریک به حجت الاسلام رییسی که با ابلاغ مقام رهبری به اصل خودش برگشت گفت: از خدا می‌خواهم که با عنایت زحماتشان ان‌شاءالله ایشان را موفق بدارد و بتواند ابن بار سنگین را حمل کند که ریاست دستگاه قضایی افضل بر مسئولیت‌های قاضی، بار سنگینی است و بتواند با درایت و صبر این بار را به دوش بکشد.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی عظیمی در دستگاه قضایی صورت گرفته است گفت: رسیدگی به ۱۷ میلیون پرونده کار فوق العاده عظیمی است.

آملی لاریجانی با بیان اینکه آمار پرونده‌ها به معنای درگیر بودن همه خانواده‌ها نیست گفت: به من گزارش دادند که یک خانمی ۴۰۰ پرونده در دستگاه قضایی ایجاد کرده بود.

رئیس پیشین دستگاه قضا گفت: دختر من جایی می‌رفت می‌گفتند «از زندان آزاد شدی؟» مسئولی که قسم خورده بود قانون اساسی را اجرا کند گفت: «دختر من جاسوس نیست، ۶۳ حساب هم ندارم».

گفتم کسی را که تهمت و افترا بزند حلال نخواهم کرد. «کل شیء فعلوه فی‌الزبر و کل صغیر و کبیر مستتر». چرا ما وظیفه خود را در جلسه‌ای که اینگونه افترا می‌زنند انجام نمی‌دهیم؟ مدیران، این باب را ببندند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان