آنها که با رهبر انقلاب همراهی نکنند دچار سوء عاقبت می شوند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 19:16

آنها که با رهبر انقلاب همراهی نکنند دچار سوء عاقبت می شوند

شماره: 8872
Aa Aa

سید یحیی صفوی می گوید به وجود پاسداران افتخار می کنیم که در صراط مستقیم الهی ایستاده‌اند و از اسلام، ایران و جبهه مقاومت دفاع می‌کنند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوای ایران؛
آنها که با رهبر انقلاب همراهی نکنند دچار سوء عاقبت می شوند

سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در چهاردهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم با تاکید بر اینکه کتاب عنصری مهم برای تعامل جامعه انسانی است و همه تمدن‌های بشری از طریق کتاب جاودانه مانده است گفت: رمز پایداری ملت، هویت ملی و اسلامی ما و همچنین رمز پایداری انسان‌ها، مقاومت‌ها و استقامت در راه حق و فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی فرهنگ نوشتن است.

وی خاطر نشان کرد: پاسداران زمانی برای دفاع از اسلام و ایران لباس رزم پوشیدند و امروز نیز در جبهه جنگ نرم و جهاد علمی حضور دارند؛ ما به وجود این پاسداران افتخار می کنیم که در صراط مستقیم الهی ایستاده‌اند و از اسلام و ایران و جبهه مقاومت دفاع می‌کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، مشاور فرمانده کل قوا تصریح کرد:

پاسداران اهل قلم طی چهل سال گذشته برای دفاع از انقلاب اسلامی از ایثار جان خود دریغ نکردند و هم اکنون هم برای صیانت فرهنگ ملی و آرمان‌های انقلاب دست به قلم آورده اند و با فتنه گران داخلی و خارجی مقابله می کنند.

صفوی بابیان اینکه «هم اکنون در فضای آلوده شبکه های مجازی صیانت از هویت ملی و دینی ما در گرو پاسداران نویسنده و قلم فرسایی نویسندگان اصیل انقلابی است» خطاب به پاسداران اهل قلم تاکید کرد:

گفتمان مقاومت را در مقابل گفتمان تسلیم شدن تبیین و در جهت امید افزایی و حفظ انسجام بین مردم و مسئولان تلاش کنید. همچنین گفتمان مقاومت را هم از دیدگاه فلسفی و هم از دیدگاه علمی و در شؤن مختلف تبیین نمایید و در کتاب های خود به سرطان نفوذی ها و‌مفسدان اقتصادی که موجب نارضایتی می شود بپردازید.

صفوی به عدم تبعیت برخی مسئولان از هدایت های رهبر انقلاب در حوزه اقتصادی اشاره و خاطر نشان کرد: من به عنوان یک پاسدار قدیمی می گویم که از زمان مهندس بازرگان تا کنون به یاد دارم آن دولت‌مردانی که با امام و مقام معظم رهبری همراهی کردند، عاقبت بخیر شدند و آنهایی که همراهی نکردند، دچار سوء عاقبت شدند؛ لذا از پاسداران نویسنده می خواهم دلسوزانه نقاط قوت و ضعف جامعه را سوژه یابی و تبیین نمایند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان