آنچه خدا برای زنان مقرر کرده بود در جمهوری اسلامی تحقق یافت | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 19:03

آنچه خدا برای زنان مقرر کرده بود در جمهوری اسلامی تحقق یافت

شماره: 13713
Aa Aa

روحانی گفته خدا نگذرد از آنان که نگذاشتند روابط ما با برخی همسایگان بهبود یابد. کارهای کودکانه و احمقانه کردند و به مراکز دیپلماتیک حمله بردند.

رئیس جمهور ایران عنوان کرد؛
آنچه خدا برای زنان مقرر کرده بود در جمهوری اسلامی تحقق یافت

حسن روحانیِ، رئیس جمهور ایران در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو با تبریک روز دختر و با بیان اینکه دختران بسیار باهوش، عفیف و پاکدامن ایرانی در همه مراکز علمی و تحقیقاتی دوشادوش پسران در علم و دانش و تحقیق و تلاش حرکت می‌کنند اظهار کرد:

امروز آنچه خدا برای مقام زن و دختران مقرر کرده بود در جمهوری اسلامی تحقق یافته است البته برای حقوق زنان هنوز کارهایی مانده که باید انجام شود و لازم است عدالت جنسیتی و حضور آنان در مناصب تصمیم‌گیری به طور کامل اجرا شود.

به گزارش اسپادانا خبر، وی گفت:

در این دولت تا نزدیک به ۳۰ درصد حضور زنان در مناصب مدیریتی انجام شد که امیدوارم در دولت بعدی آن چند درصد باقی مانده تا ۳۰ درصد هم اجرا شود تا حداقل‌ها در این زمینه انجام شده باشد. ما باید همیشه و همواره حقوق زنان را پاس بداریم البته ایام انتخابات همه به خانم‌ها احترام می‌گذارند اما نباید چنین باشد. در همه ایام باید به زنان احترام گذاشت و مقام آنان را حفظ کرد.

رییس جمهوری با اشاره به لزوم وجود ارتباط دیپلماتیک ایران با کشورهای همسایه تصریح کرد:

خدا نگذرد از آنان که نگذاشتند روابط ما با برخی همسایگان بهبود یابد. کارهای کودکانه و احمقانه کردند و به مراکز دیپلماتیک حمله بردند.

او گفت:

شکستن تحریم در سال ۱۴۰۰ در قدم‌های آخر است. آمریکا پای میز مذاکره آمده و ناچار است تحریم‌ها را بردارد. این روزها تلاش‌هایی با روسیه در زمینه احیای برجام درحال انجام است. با روسیه در زمینه مسائل نظامی به خصوص دفاعی روابط بسیار گسترده‌تر از قبل است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان