ادب، احترام و تواضع سیدمحمد خاتمی مثال زدنی است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 4:42

ادب، احترام و تواضع سیدمحمد خاتمی مثال زدنی است

شماره: 7794
Aa Aa

کوهکن گفته: کسانی می گویند احمدی نژاد مطرود است و هیچ رایی در جامعه ندارد؛ این غلط است. آن ها چشمانشان را بر روی واقعیات می‌بندند.

نایب رئیس‌جبهه پیروان خط امام و رهبری عنوان کرد؛
ادب، احترام و تواضع سیدمحمد خاتمی مثال زدنی است

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، محسن کوهکن، نایب رئیس‌جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره لزوم اقدامات مسئولان جهت ایجاد زمینه‌ای برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم گفت: کافی است مردم به این باور برسند که مسئولان اجرایی و دولتی کمر همت به حل مشکلات اقتصادی‌شان بسته‌اند. مردم ما مردمی هستند که اگر در گفتار و رفتار صداقت ببینند، ولو کارها هم به صورت مطلوب صد در صدی انجام نشود، قدردان خواهند بود.

کوهکن گفت: در ارتباط با آقای احمدی‌نژاد اگر کسی بگوید ایشان مطرود است و هیچ رایی در جامعه ندارد این حرف غلط است و کسانی که این چنین فکر می‌کنند چشمانشان را بر روی واقعیات می‌بندند؛ چراکه شما الان هم به روستا بروید می‌گویند همین یارانه را هنوز از آن رئیس‌جمهور داریم و این ذهنیت بخشی از جامعه است. صددرصد ویژگی‌های آقای احمدی‌نژاد که منفی نبود ما حتی نمی‌گوییم صفر تا صد آقای خاتمی هم منفی بوده به هر حال آقای خاتمی یک ویژگی داشته که شاید بعضی از دیگران نداشتند که از جمله آن ادب و احترام و تواضع ایشان است که می‌توان آن را مثال زد. آقای خاتمی با اینکه می‌داند من در انتخابات دوم خرداد با تمام قوا از رقیبش حمایت کردم اما وقتی همدیگر را دیدیم بسیار محترمانه لطف دارد و هم من به او احترام گذاشتم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم درباره احمدی‌نژاد صحبت کنیم باید بگوییم پیگیر بودن او در کارها یک حسن است برخی هم می‌گویند در کار کمی اگر کیفیت نباشد فایده ندارد و این هم درست است به همین دلیل است که اگر از من سوال کنید آرزو دارید رئیس‌جمهور بعدی چه کسی باشد، می‌گویم رئیس‌جمهوری که محاسن روحانی، احمدی‌نژاد، خاتمی و مرحوم هاشمی را داشته باشد و معایب هیچ کدام را نداشته باشد و این رئیس‌جمهور ایده‌آل من است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان