اسحاق جهانگیری می گوید از اختیارات خویش راضی است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 20:59

اسحاق جهانگیری می گوید از اختیارات خویش راضی است

شماره: 8240
Aa Aa

معاون اول رئیس‌جمهور می گوید وضعیت دولت خوب است و روابط خوبی با آقای روحانی دارد؛ دولت می تواند شرایط بهتری را رقم بزند.

در جمع خبرنگاران عنوان شد؛
اسحاق جهانگیری می گوید از اختیارات خویش راضی است

به گزارش اسپادانا خبر، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهو با حضور در حیاط دولت در جمع خبرنگاران گفت:

وضعیت دولت خوب است. اختیارات من خوب است و روابط خوبی با آقای روحانی دارم.

جهانگیری در واکنش به این سوال که گفته می‌شود ایمانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه از حسن روحانی برای حضور در اجلاس «گروه هفت» دعوت کرده است، گفت:

این سوال را از دفتر رییس جمهور بپرسید.

وی در پاسخ به سوال خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط اقتصادی ایران هم گفته: گاها برخی مسائل طوری تحلیل می‌شود که گویا ما در شرایط عادی قرار داریم و در همان فضا آن را تحلیل می‌کنند. مثلا من در برخی سخنانم در سال‌های 95 و 96 گفته‌ام که تورم را تک رقمی کردیم و اقتصاد را راه می‌اندازیم. ما گفتیم این کارها را انجام دادیم، حالا اگر کسی تردیدی دارد دلیل بیاورد. بعدا شرایط دیگری برای کشور رقم خورد که به دلیل حساسیت دشمن نمی‌توانیم آن را خیلی باز کنیم تا بگوییم چطور در وضعیت ثبات اقتصادی، تلاطمی ایجاد شد.

جهانگیری با بیان اینکه اقدامات دولت خوب بوده و قابل دفاع است گفت: حامیان دولت نباید برای اینکه در جایی یک مشکلی می‌بینند نقش خود را نسبت به کاری که انجام دادند کم تاثیر بدانند.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: دولت می‌تواند با برنامه‌ریزی‌هایی که امسال انجام می‌دهد، شرایط بهتری نسبت به امروز را هم برای اقتصاد و هم برای سیاست داخلی و خارجی رقم بزند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان