اسلام صدا و سیما اسلام خوارج و منافقین صدر اسلام است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 11:19

اسلام صدا و سیما اسلام خوارج و منافقین صدر اسلام است

شماره: 11488
Aa Aa

محمدتقی فاضل میبدی گفته علمای اسلام که منتظر نشسته اند که نخ موی یک خانمی پیدا شود و فریاد وا اسلاما سر دهند چرا فریاد نمی کشند؟

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم؛
اسلام صدا و سیما اسلام خوارج و منافقین صدر اسلام است

محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت:

متاسفانه جعلیات در صداوسیما رواج پیدا کرده که در نهایت باعث بدبینی به دین، اسلام و قرآن می شود. ای کاش آن دست از بزرگانی که می گویند روی دوچرخه سواری زنان حساسیت دارند و می گویند دوچرخه سواری زنان حرام است جلوی این موارد را می گرفتند و روی این نوع اظهارات هم حساس بودند اما متاسفانه کسی فریادش بلند نمی شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مدارا، استاد دانشکده مفید قم تصریح کرد:

من نمی دانم یک جریان نفوذی خارجی در صداوسیما حضور دارند و می خواهند اسلام را خراب کنند یا اینکه جهل و خرافه در صداوسیما نفوذ کرده است. اسلامی که در صداوسیما تبلیغ می شود اسلام نیست. این اسلام گاهی اسلام خوارج، گاهی اسلام منافقین صدر اسلام و گاهی اسلام تحریف شده است. امام حسین(ع) و اسلامی که از صداوسیما برای مخاطبان توصیف می شود به نظر من آن اسلام و امام حسین(ع) واقعی نیست که ما در تاریخ می شناسیم و شناختیم و مردم به آن اعتقاد و ایمان دارند. علمای اسلام که منتظر نشسته اند که نخ موی یک خانمی پیدا شود تا سر آن فریاد بکشند یا یک خانمی مثلا در ورزشگاه پیدا شود و فریاد وا اسلاما سر دهند خب بیایند سر اینها فریاد بکشند که این سخنان را از تریبون رسمی کشور نشر می دهند. صداوسیمایی که در آن آواز ملکوتی شجریان خوانده نمی شود اما یک مداحی می آید با ریتم های امروزی بسیار زشت، آهنگ های بسیار نامطلوب و با آن اشعار بسیار بی مفهوم به نام امام حسین(ع) می خواند کسی جلوی آن را نمی گیرد، نتیجه اَش همین می شود که ملاحظه می کنیم.

پیش تر، حجت الاسلام محمد شجاعی، مدیرعامل موسسه منتظران مهدی در تلویزیون ایران گفته بود «از زمان تولد پیغمبر، انقلاب اسلامی ایران دیده شده است و جبرئیل با اخبار انقلاب اسلامی ایران حضرت زهرا (س) را آرام می‌کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان