اغتشاش و ناامنی در ایران خط قرمز قوه قضاییه است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 16:48

اغتشاش و ناامنی در ایران خط قرمز قوه قضاییه است

شماره: 10660
Aa Aa

رئیسی گفته همکاران قضایی در سراسر ایران نسبت به جرایم خشن حساس باشند و با برخورد قاطع نگذارند افراد شرور و متجاسر به قانون میدان پیدا کنند.

رییس قوه قضاییه ایران اعلام کرد؛
اغتشاش و ناامنی در ایران خط قرمز قوه قضاییه است

سیدابراهیم رئیسی، رییس قوه قضاییه ایران در جلسه شورای عالی قوه قضائیه گفت:

رای اخیر دیوانعالی کشور مبنی بر بازپس گیری منابع طبیعی تصاحب شده در گلستان توسط دادگستری در سه دهه قبل، این پیام را دارد که در حفظ حقوق عامه خط قرمز نداریم.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود: نهادها، دستگاه‌ها، تعاونی‌ها و اشخاص دیگر هم بدانند در این دوره به هیچ فرد یا نهادی اجازه داده نخواهد شد که به سرمایه های ملی تجاوز کنند و تضییع حقوق عامه از هیچکس پذیرفته نیست.

رییسی با بیان اینکه نظام دادرسی در دستگاه قضایی مبتنی بر ادله و اقتضای حق و عدل است گفت: ظرفیت‌های قانونی و فرآیند دادرسی هم تضمین کننده حقوق عامه است و هم ضامن حقوق اصحاب دعوا و متهم.

وی با بیان اینکه فضاسازی‌ها و جوسازی‌ها تاثیرگذار نیست گفت: بنای دستگاه قضایی بر صدور رای بر مبنای شرع و قانون است. بین اعتراض و اغتشاش فرق قائلیم و اعتراض را باید شنید اما خط قرمز ما اغتشاش و ناامنی و به هم ریختن کشور است.

رییس قوه قضاییه افزود: همکاران قضایی در سراسرکشور نسبت به جرایم خشن حساس باشند و با برخورد قاطع نگذارند افراد شرور و متجاسر به قانون، میدان پیدا کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان