اقتصاد ایران در آستانه ثبات و رشد قرار گرفته است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 17:53

اقتصاد ایران در آستانه ثبات و رشد قرار گرفته است

شماره: 12070
Aa Aa

روحانی گفته شاهد بهره برداری و سواستفاده بدخواهان ملت و ایران از اختلافات درونی هستیم و موظفیم آرامش کشور را حفظ و بر وحدت تاکید کنیم.

رئیس‌جمهور ایران مطرح کرد؛
اقتصاد ایران در آستانه ثبات و رشد قرار گرفته است

حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گفت:

به دلیل سرمایه گذاری‌هایی که در تقویت و توسعه زیرساخت‌ها انجام شد، اقتصاد کشور توانست در مقابل تکانه‌های شدید تحریمی مقاومت کند و پس از گذر از سال‌های دشوار ۹۷ و ۹۸ در آستانه بازگشت به مسیر ثبات و رشد قرار گیرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، روحانی گفت:

البته شیوع کرونا شوک تازه‌ای به اقتصاد وارد کرد که نگذاشت آثار این بهبود برای مردم ملموس شود ولی خوشبختانه در پی ۹ ماه مقاومت در برابر ضربه مضاعف کرونا، اینک اقتصاد کشور مجددا در آستانه ثبات و رشد قرار گرفته است.

روحانی با اشاره به اینکه متاسفانه شیوع کرونا باعث شده است که موفقیت‌های اقتصادی کشور در مقابله با تحریم آمریکا ملموس نباشد، خاطرنشان کرد:

در شرایط حساس کنونی، کشور نیازمند انسجام و یکپارچگی است و در همین روز‌ها شاهد بهره برداری و سواستفاده بدخواهان ملت و کشور از اختلافات درون کشور هستیم لذا همه موظفیم آرامش کشور را حفظ و بر وحدت و یکپارچگی تاکید کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کشور با توجه به شرایط کرونایی و تمهیدات در نظر گرفته شده در خصوص تامین قطعات مورد نیاز خودرو‌های عمومی گفت:

برای دستیابی به اهداف برنامه‌های جامع حمل و نقل کشور و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، سامانه حمل و نقل عمومی کشور نیازمند تزریق ناوگان جدید است.
 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان