امروز محل مبارزه با آمریکا در کوچه‌ها و خیابان‌های قم است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 17:01

امروز محل مبارزه با آمریکا در کوچه‌ها و خیابان‌های قم است

شماره: 15563
Aa Aa

آمریکا می خواهد مردم را نسبت به ولایت فقیه و دین بی‌تفاوت کند| مسئولان در خواب مرگبار قرار دارند و اقدام جدی در مقابل ترویج مظاهر بی‌دینی نمی‌کنند.

مجتبی ذوالنوری، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی؛
امروز محل مبارزه با آمریکا در کوچه‌ها و خیابان‌های قم است

مجتبی ذوالنوری، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان‌ماه گفت:

امروز دزدان آمریکایی حمله کردند تا نفت ایران را سرقت کنند اما رزمندگان ایرانی سینه دریا را شکافتند و خودشان را در منطقه حاضر کردند و هلی‌کوپترها، ناوهای آمریکایی آمدند تا کشتی را از دست نیروهای ایران خارج کنند اما نتوانسته و مجبور شدند با فضاحت و سرشکستگی منطقه را ترک کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، ذوالنوری ادامه داد:

امروز رنگ مبارزه تغییر کرده ولی راهبرد مبارزه با آمریکا تغییر نکرده است. مبارزه با آمریکا در حقیقت تقویت پایه‌ها و باورهای دینی مردم و اجتناب از هر عملی است که تقید و تدین مردم را تهدید می‌کند. امروز مهم‌ترین شگرد دشمن برای دین‌زدایی و خارج کردن مردم از دایره باورها و اعتقاداتشان زنده کردن روش‌هایی است که در آندلس و سایر بلاد اسلامی استفاده کردند.

او گفت:

امروز محل مبارزه با آمریکا در کوچه‌ها و خیابان‌های قم است. مسئولان مربوط در خواب مرگبار قرار دارند و هیچ اقدام جدی در مقابل ترویج مظاهر بی‌دینی در قم نمی‌کنند. امروز شعار لفظی مرگ بر آمریکا کافی نیست. آمریکا تلاش می‌کند در کنار هجمه‌های فرهنگی مردم را نسبت به مسئولان و نظام دل‌سرد و ناامید کند بنابراین امید دادن به مردم و خدمت به این مردم مرگ بر آمریکا واقعی است. هر مشکلی داریم از دوری از آرمان‌های انقلاب است. چطور می‌شود که در عرصه‌هایی که بیشترین تحریم را داریم بیشترین پیشرفت را داشته‌ایم و می‌توانیم کشتی انگلیسی را توقیف و نفتکش دزدیده شده خود را از آمریکا پس بگیریم و هر جا فرزندان ملت حضور پیدا می‌کنند انگلیسی‌ها تسلیم و آمریکایی‌ها پا به فرار می‌گذراند. در عرصه‌های موشکی، نانوتکنولوژی، هوافضا و هسته‌ای چون شعار انقلاب و ارزش‌های انقلاب حاکم بود و کسانی که در آن حوزه کار می‌کنند صاحبان حقوق‌های نجومی نیستند و پارتی بازی و فامیل بازی نیست و دلبستگی و تبعیت از ولایت است این پیشرفت‌ها حاصل شده ولی جایی که نگذاشتند روحیه انقلابی نفوذ کند رانت و فساد در آن وجود دارد.

وی نیاز اصلی امروز ایران را بازگشت به انقلاب و شعارها، ارزش‌ها و آرمان‌ها انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه دانست و گفت:

آمریکا سعی می‌کند مردم را نسبت به ولایت فقیه و مرجعیت و دین بی‌تفاوت کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان