امیدوارم با افتخار ماه‌های پرخطر پیش رو را از سر بگذرانیم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 10:25

امیدوارم با افتخار ماه‌های پرخطر پیش رو را از سر بگذرانیم

شماره: 11210
Aa Aa

رئیس جمهور گفته همه مردم ما باید آماده باشند؛ آنچه که می‌تواند کشور و مردم را از بیماری مصون کند کارهای بسیار ساده‌ای است که آدم باور نمی‌کند.

حسن روحانی در بهره‌برداری از طرح‌های ملی بهداشت؛
امیدوارم با افتخار ماه‌های پرخطر پیش رو را از سر بگذرانیم

حسن روحانی در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی و زیر بنایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هلال احمر گفت:

تا پایان امسال و ماه‌های اولیه سال آینده بیش از ۱۰ هزار تخت بیمارستانی را افتتاح می کنیم. یکی از افتخارات دولت یازدهم و دوازدهم که در تاریخ این کشور باقی خواهد ماند تلاش پیگیر دولت، بخش خصوصی و همه مردم برای ساخت و تجهیز بیمارستان‌ها بوده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی خاطر نشان کرد:

رییس جمعیت هلال احمر قول داد در پایان دولت، پنج هزار خانه هلال در سراسر کشور افتتاح شود که برای امداد و نجات، برای روز مبادا و برای حوادث غیرمترقبه بسیار مهم هستند. برای شرایط بحرانی که ممکن است با آن مواجه شویم انبارهای هلال احمر باید همیشه تجهیز و پر باشند.

وی با بیان اینکه همه مردم ما باید آماده باشند افزود:

 آنچه که می‌تواند کشور و مردم را از بیماری مصون کند کارهای بسیار ساده‌ای است که آدم باور نمی‌کند. اینکه آدم غذا را به موقع و به اندازه خورده و استراحت او به اندازه لازم باشد و بهداشت را مراعات کرده و در تابستان و زمستان آنچه لازم است برای حفظ جسم، جان، معنویت و روح خودش به کار ببندد، ساده و مهم است.

رییس دولت تدبیر و امید یادآورشد: خداوند ما را در فصل پاییز و زمستان یاری کند که در کنار بیماری کرونا و احتمالاً آنفولانزا و مشکلات دیگری که داریم، بتوانیم این روزهای سخت را سپری کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان