ایجاد گروه های نهی از منکر در مجتمع‌های تجاری بزرگ ایران | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 11:41

ایجاد گروه های نهی از منکر در مجتمع‌های تجاری بزرگ ایران

شماره: 8634
Aa Aa

رحیمی می گوید برای برخورد با رانندگان، سرنشینان خودروها و افرادی که در گوشه و کنار اقدام به بی حجابی و بدحجابی می‌کنند برنامه مفصلی داریم.

رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛
ایجاد گروه های نهی از منکر در مجتمع‌های تجاری بزرگ ایران

حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در دیدار با شماری از ائمه استان تهران ر ستاد مرکزی فاتب با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی پلیس در حوزه امنیت اخلاقی گفت:

در بخش امنیت اخلاقی ما شعار نمی‌دهیم بلکه در وسط میدان عمل هستیم. در این زمینه طرح‌های ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده‌ایم که از جمله آن اجرای طرح ناظر از ابتدای سال جاری است که بر اساس آن با کشف حجاب داخل خودروها برخورد می‌شود. نتیجه آن نیز سبب شده تا امروز که با شما صحبت می‌کنم در مقایسه با فروردین و اردیبهشت ماه امسال شاهد کاهش 80 درصدی کشف حجاب داخل خودروها باشیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه پلیس به تنهایی در این حوزه عمل می‌کند گفت: در بسیاری از جلساتی که باید همه دستگاه‌ها گزارش کار خود را اعلام کنند تنها پلیس است که گزارش ارائه می‌دهد. البته ما به وظایف خود عمل می‌کنیم و برای برخورد با رانندگان و سرنشینان خودروها و افرادی که در گوشه و کنار خیابان‌ها اقدام به بی حجابی و بدحجابی می‌کنند برنامه مفصلی داریم.

سردار رحیمی ادامه داد: برخورد با واحدهای صنفی که اقدام به فروش مانتوهای توری و جلوباز می‌کنند نیز در دستور کار پلیس قرار دارد حتی با صاحبان پاساژها و مجتمع‌های تجاری بزرگ نیز برای راه اندازی گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر هماهنگی‌هایی صورت گرفته و این گروه‌ها پس از آموزش توسط پلیس فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان