ایران از انهدام چهار مقر تروریستی در شمال عراق خبر داد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 15:39

ایران از انهدام چهار مقر تروریستی در شمال عراق خبر داد

شماره: 14937
Aa Aa

مجید ارجمندفر گفته همه مواضع، مراکز فرماندهی و زاغه مهمات را مورد هدف قرار داده ایم‌؛ آن‌ها هر کجا باشند به عنوان خاک دشمن محسوب می‌شود.

با اعلام جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)؛
ایران از انهدام چهار مقر تروریستی در شمال عراق خبر داد

مجید ارجمندفر، جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب ایران ‌در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌

گروهک‌های ضد انقلاب از سوی‌ مجموعه اطلاعاتی کشورهای معاند و بیگانه و حتی برخی کشورهای عربی در شمال عراق ساماندهی شده‌اند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی هدف این کشورها از استقرار ‌گروهک‌های ضد انقلاب در مناطق شمالغرب ایران را ‌در راستای استفاده از اهداف خود و ایجاد مانع در مسیر جمهوری اسلامی دانست و افزود: ‌

این گروهک‌های ضد انقلاب با فاصله کمی در جدار مرز ایران مستقر شده بودند که در این زمینه هشدارهای لازم را داده بودیم. ‌ما‌ ‌تذکر داده بودیم که اگر کوچک‌ترین خطایی از این گروهک‌های معاند دیده شود پاسخ سختی دریافت خواهند کرد که این امر سبب متلاشی شدن چهار مقر این گروههای ضد انقلاب شد‌.

او با هشدار شدید به گروهک‌های تروریستی خاطرنشان کرد:

باید این گروهک‌ها تکلیف خود را ‌مشخص کنند چرا که ما گفته‌ایم که آن‌ها هر کجا باشند در هر خاک و نقطه‌ای به عنوان خاک دشمن محسوب می‌شود و ما بر خود وظیفه می‌دانیم که علیه آنها عملیات انجام دهیم و این امر را در برخورد اخیر ثابت کردیم یعنی همه مواضع و مراکز فرماندهی و زاغه مهماتی که داشتند را مورد هدف قرار دادیم‌.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان