ایران از شرایط دشوار فعلی با سرافرازی عبور خواهد کرد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 21:33

ایران از شرایط دشوار فعلی با سرافرازی عبور خواهد کرد

شماره: 10653
Aa Aa

رییس جمهور ایران گفته دولت با اتکا به توانمندی‌های داخلی، راه‌حل‌های عملیاتی و عینی به دور از شعارهای تخیلی برای حل مشکلات تلاش می‌کند.

حسن روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت؛
ایران از شرایط دشوار فعلی با سرافرازی عبور خواهد کرد

حسن روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به شرایط سخت ناشی از جنگ اقتصادی، تحریم‌ها و فشارهای حداکثری آمریکا و نیز محدودیت‌های غیر قابل اجتناب شیوع کرونا در ایران تصریح کرد:

دولت مطمئنا با نگرشی واقع‌بینانه به شرایط سخت کنونی و در عین حال با اتکا به توانمندی‌های داخلی و راه‌حل‌های عملیاتی و عینی به دور از شعارهای تخیلی برای حل مشکلات کشور تلاش می‌کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، رییس جمهوری تاکید کرد:

تعیین راه‌حل‌ها نباید برگرفته از نگاه رویایی و فارغ از حقایق اقتصادی کشور و یا نگرش‌های ناامید کننده و بدبینانه نسبت به توانایی‌ها و ظرفیت‌های کشور باشد.

وی گفت: با بهره‌گیری از تجربه‌های گران‌سنگ سال‌ها مقابله با تحمیل شرایط سخت اقتصادی با همراهی مردم، فعالان و کارشناسان اقتصادی و همکاری سایر قوای کشور از این شرایط با سرافرازی عبور خواهیم کرد.

روحانی با بیان اینکه دولت از ارائه پیشنهادها و راه‌حل‌های دلسوزان نظام و کشور در این راستا استقبال می‌کند افزود: مهم این است که به رغم موانع و مشکلات پیچیده و خاص اقتصادی، کشور توانایی گذر از این شرایط دشوار را دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان