این کشتی نجات غرق نمی شود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 3:29

این کشتی نجات غرق نمی شود

شماره: 20228
Aa Aa

 خدمات جمهوری اسلامی با هیچ کجای دنیا قابل قیاس نیست| ما از برکت نظام جمهوری اسلامی در دنیا منزلت پیدا کردیم و باید بدانیم که در گذشته در کجا قرار داشتیم و امروز به کجا رسیدیم.

پل ارتباطی با مخلوق و خالق ولایت فقیه است؛
این کشتی نجات غرق نمی شود

عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در همایش آموزشی، صیانتی مسئولان و کارشناسان حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به حوادث اخیر در ایران گفت:

امروز نظام اسلامی ما به آن درجه از رشد و بالندگی رسیده است که با این حوادث خللی در روند رشد و شکوفایی و مسیر حرکت آن ایجاد نخواهد شد لذا باید همواره امیدوار به فضل الهی با اقتدار به حرکت خود ادامه بدهیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، وی با بیان جایگاه و نقش ولایت فقیه در هدایت جامعه اسلامی اظهار داشت:

با وجود عترت و قرآن این دو امانت رسول خدا دیگر هیچ کسی گمراه نخواهد شد. اگر ما نداشتیم یک ولی حاضر، یک نایب غائب در عالم خلقت در پشت پرده حضور به نام حضرت ولیعصر(عج)، ممکن بود که بگوییم کار رها شده است ولی اینگونه نیست، خداوند حجت بقایش را در عالم وجود استمراراً حفظ کرده است. این مسئله روشن است که امروز سکانداری و پل ارتباطی با مخلوق و خالق ولایت فقیه است. این را همه فهمیدند، دشمنان و شیاطین هم این را به‌خوبی فهمیدند. مشکل ما در این است که تشخیص نمی‌دهیم که نقطه قوت و قدرت ما در همین ولایت فقیه است لذا دشمن این را خوب فهمیده می‌خواهد آن را تضعیف کند. امروز هیچ کسی به اندازه ولی فقیه ما در معرض جسارت و اذیت نیست و شاید هیچ کسی در طول تاریخ به اندازه ایشان آزار ندیده باشد، دشمن هر کجا که ضربه خورده است علتش را وجود رهبری می‌‎داند، هر جایی که شکت می‌خورد، سویه، عراق، یمن و… علتش وجود رهبری است، این مدیریت راهبردی رهبری است، این همان نقطه بدبختی دشمن و نقطه قوت ما است، پس بدانید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، چرا؟ برای اینکه ما به سکانی وصل هستیم که یقین داریم که در این کشتی نجات بودن، غرق شدن ندارد به شرطی که این را بفهمیم و آن را رها نکنیم. امروز در کشور ما حافظان این سکان و کشتی کسانی هستند که شماها نگاهبان و مراقبان، آنها هستید. قوای مسلح از ارکان اصلی نظام است لذا صیانت از آن‌ها و مراقبت از این مجموعه وظیفه‌ای خطیر و دشواری است که بر عهده حفاظت و اطلاعات‌های نیروهای مسلح قرار داده شده است، باید با هوشیاری و دقت عمل این وظیفه را انجام دهید.

وی گفت:

قوای نظامی در اکثر دولت‌ها به عنوان نیروهای حافظ منافع و قدرت سیاستمداران فاسد کاربرد دارد و معنویت در آن جایگاهی ندارد و پایه این عنوان در جمهوری اسلامی معنوی است البته اشکالاتی وجود دارد و نمی‌خواهیم آن را نادیده بگیریم و بگوئیم وجود ندارد لیکن اگر ما درست کار کنیم و درست صیانت کنیم عثامه‌‎ها را حفظ کردیم و اگر نکنیم طلحه و زیبر درست می‌کنیم. جمل و صفین درست می‌کنیم، از حوادث و بحران‌ها عبور می‌کنیم اما با خسارت. نباید بگذاریم این خسارت‌ها حادث بشود. اقتدار جمهوری اسلامی به نیروهای مسلح آن است، قوای مسلح به معنای عام، امروز بسیج یک قوه عاقله و مقتدر است، سپاه هم همینطور، ارتش، ناجا و تمام نیروهای انتظامی و نظامی به همین صورت. شما نگاهبان این‌ها هستید، از شم اانتظار می‌رود از این محافظان کشتی انقلاب و ولایت با تمام وجود مراقبت کنید.

عبداللهی با بیان ضرورت کادرسازی و تربیت نیروهای ارزشی و شایسته در ارکان مختلف مدیریتی کشور عنوان کرد:

متأسفانه عمده ضعف ما در نظام کادر سازی است که نسبت به آن ضعیف عمل کردیم. باید قبول کنیم که یکی از علل این نابسامانی‌ها در کشور از قرار گرفتن افراد ناسالم و ناکارآمد در جایی که نباید باشند هست، هر کسی که می‌خواهد باشد، دولت، مجلس، قوه قضاییه فرقی ندارد، کادرسازی بسیار حائز اهمیت است. باید نیروهای توانمند. مستعد را شناسایی و ارتقاء داد. وظیفه‌ای که شما عزیزان مجموعه حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح دارید خیلی فراتر از این است که یک مسئول بازرسی در یک مجموعه دارد، این سازمان مسئولیت صدها هزار نفر را دارد و شما مراقبت از کسانی را برعهده دارید که مسئولیت آن جمع کثیر را عهده‌دار هستند لذا هر کجا که شماها خوب عمل کردید قوای مسلح نیز خوب عمل کرده است و هر کجا که ضعف داشته باشید، آنجا خودش را نشان می‌دهد.

او با بیان این که خدمات جمهوری اسلامی با وجود این همه فشار و تحریم امروز با هیچ کجای دنیا قابل قیاس نیست اظهار داشت:

ما از برکت نظام جمهوری اسلامی در دنیا منزلت پیدا کردیم لذا باید بدانیم که در گذشته در کجا قرار داشتیم و امروز به کجا رسیدیم. حضرت آقا بارها فرمودند که بگوئید، تببین کنید، روشنگری کنید، چه کار شده است، خدمات جمهوری اسلامی با وجود این همه فشار و تحریم امروز با هیچ کجای دنیا قابل قیاس نیست، شاید بعضی‌ها بگویند اگر شاهنشاه هم بود رشد می‌کرد ولی واقعیت این است که اینگونه نبود کشور ما کاملاً وابسته و سر سپرده و در اختیار بیگانان بود و آن‌ها برای اهداف و منافع خودشان هم که شده اجازه هیچ رشدی را نمی‌دادند، شرایط قبل از انقلاب خیلی سخت بود، باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان