با شیطنت رسانه‌ای توانمندی‌ تولید واکسن ایران را زیر سؤال می‌برند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 0:11

با شیطنت رسانه‌ای توانمندی‌ تولید واکسن ایران را زیر سؤال می‌برند

شماره: 14785
Aa Aa

چرا بعضی‌ها تلاش می‌کنند ساخت واکسن در ایران را کاری کوچک جلوه دهند؟ شایعات مطرح شده در خصوص واکسن کرونا خط رسانه‌ای دشمن است.

 رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران؛
با شیطنت رسانه‌ای توانمندی‌ تولید واکسن ایران را زیر سؤال می‌برند

 رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در رزمایش مقابله با کرونا اظهار داشت:

میلیون‌ها بسته معیشتی هم تاکنون از سوی بسیجیان میان نیازمندان توزیع شده و همچنان این تلاش‌ها ادامه دارد.

به گزارش اسپادانا خبر، او با اشاره به جریان رسانه‌ای که توانمندی‌های کشورمان در خصوص تولید واکسن را زیر سؤال می‌برند افزود:

علی‌رغم همه تحریم‌هایی که متوجه کشور است متخصصان و دانشمندان ما موفق به تولید واکسن‌هایی برای مقابله با بیماری کرونا شده‌اند و این در حالی است که رسانه‌های دشمن تلاش می‌کنند تا هیچ موفقیتی در کشورمان نمود پیدا نکند و به این کلمه که "غافلگیر شدیم" بسیار علاقه‌مند هستند. در هر مقطعی که ملت ایران موفقیتی را کسب می‌کند، شاهد هستیم که عده‌ای سعی در بی اهمیت جلوه دادن آن دارند. چرا بعضی‌ها تلاش می‌کنند ساخت واکسن در کشورمان را نادیده بگیرند و آن را کاری کوچک جلوه دهند. آن‌ها با شیطنت رسانه‌ای تلاش می‌کنند تا همت متخصصان کشورمان را زیر سؤال ببرند به همین علت امتحان بسیار بزرگی در مبارزه با کرونا در پیش روی داریم.

وی با تأکید بر اینکه کسی نباید داشته‌ها و توانمندی‌های کشور را در مقابله با کرونا زیر سؤال ببرد بیان کرد:

در این مقطع که دولت تلاش می‌کند تا واکسن وارد یا تولید کند برخی‌ها تلاش می‌کنند در خصوص واکسن شایعاتی را در فضای مجازی مطرح کنند که این همان خط رسانه‌ای دشمن است.

او با اشاره به اینکه بر خلاف تمام تبلیغات منفی که علیه تزریق واکسن صورت می‌گیرد رهبر انقلاب اسلامی واکسن داخلی را تزریق کردند افزود:

این چه خطی است که برخی‌ها تلاش می‌کنند با استفاده از آن مردم را از واکسن زدن بترسانند. مطمئناً بسیج در این شرایط وظیفه دارد همه مردم را برای تزریق واکسن تشویق و ترغیب کند و هیچ زمانی را هم نباید برای سرعت بخشیدن به تزریق واکسن از دست بدهیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان