با وجود تحریم ها نشاط و زندگی در ایران همچنان پابرجاست | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 22:55

با وجود تحریم ها نشاط و زندگی در ایران همچنان پابرجاست

شماره: 6937
Aa Aa

سردار سلامی می گوید: در گام دوم انقلاب باید دشمن را تعقیب و جامعه را از جنگی که خاکریزهای آن به درون خانه ها کشیده شده است نجات دهیم.

در طول ٤٠ سال گذشته دشمن را عقب رانده ایم؛
با وجود تحریم ها نشاط و زندگی در ایران همچنان پابرجاست

جانشين فرمانده كل سپاه گفت: همانطور كه در بيانيه گام دوم رهبر انقلاب نيز آمده بود ما در طول ٤٠ سال گذشته دشمن را توانسته ايم عقب برانيم و در گام دوم بايد او را تعقيب كنيم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در شانزدهمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا با بیان اینکه شکست دشمنان و نشکستن ما از فداکاری نشات می گیرد اظهار داشت: در فلسفه غربی وقتی علم پیشرفت می کند ظرفیت انهدام چندبار کره زمین و نابودی بشر به وجود می آید و این انسان تراز غرب است که بمب اتم و سلاح شیمیایی می سازد.

وی افزود: غرب در این فلسفه شکست خورده است و آمریکایی که اقتصاد اول جهان است با ٤٠ میلیون انسان گرسنه و زیر خط فقر مواجه است.

سردار سلامی ادامه داد: برعکس در کشور ما وقتی در تحریم همه جانبه زندگی می کنیم همچنان روح و نشاط و زندگی پابرجاست. این همان فلسفه ای است که می گوید هر انسانی، فردی را احیا کند بشریت را احیا کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انسان تربیت شده تراز غرب رئیس جمهور آمریکا است که تمام تلاشش این است آمریکا را به قیمت فقیر شدن همه جهان دوباره اول کند خاطرنشان کرد: یک شعار دیگر در این سوی میدان وجود دارد و آن هم رها شدن بشریت از فقر و فلاکت و توسعه محبت و مهرورزی است. امروز دشمنان ما دوست دارند سیمای مردم ما نحیف، فقیر و افسرده باشد اما قلب های مردم ما مطمئن و مستحکم است.

وی انفاق را یک عملیات جهادی برشمرد و با بیان اینکه در جنگ اقتصادی باید همه با هم بجنگیم تصریح کرد: رسالت اصلی ما نجا. همه ظرفیت های غلبه بر دشمن را در اختیار داریم و فقط کافی است نیت و برنامه ریزی کنیم.

سردار سلامی در پایان گفت: همانطور که در بیانیه گام دوم رهبر انقلاب نیز آمده بود ما در طول ٤٠ سال گذشته دشمن را توانسته ایم عقب برانیم و در گام دوم باید او را تعقیب کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان