باب گفت‌وگو اصلاً مسدود نیست | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 16:15

باب گفت‌وگو اصلاً مسدود نیست

شماره: 20655
Aa Aa

اتفاقات اخیر کشور ربطی به انسداد باب گفت‌وگو ندارد و طراحی دشمن بود. مسئولین بسیار اهل گفت‌وگو هستند، گفت‌وگو بسیار گسترده است و مردم هر حرفی دارند می‌زنند.

احمد وحیدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران؛
باب گفت‌وگو اصلاً مسدود نیست

احمد وحیدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران گفت:

ما خانه احزاب داریم. همه احزاب در آن خانه حضور دارند که به طور طبیعی وجود دارد و مرتب تشکیل جلسه می‌دهند و گفت‌وگوها بین احزاب صورت می‌گیرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، وی با بیان این‌که این گفت‌وگوها را باید موسع‌تر کرد گفت:

گفت‌وگوها در حال حاضر هم برقرار است. حضور مسئولان در دانشگاه‌ها و مراکز مختلف همچنین سفرهای استانی ریاست‌جمهور و وزرا در حال انجام است و وقتی با مردم می‌نشینند آنان هر حرفی دارند می‌زنند. در سطح استانی معمولاً از گروه‌های مختلف و گروه‌های استانی حتی سیاسی و صنوف مختلف می‌آیند و حرف‌های‌شان را می‌زنند. این طور نیست که بین دولت و مردم گفت‌وگو برقرار نباشد‌، گفت‌وگو بسیار گسترده است. شخص ریاست‌جمهور و وزرای مختلف به جاهایی که می‌روند با مردم گفت‌وگو و تعامل دارند. مردم حرف‌های‌شان را می‌زنند و این گفت‌وگوها در جریان‌های مختلف گروه‌های صنفی، اجتماعی، اقتصادی و تشکیلاتی که بعضاً تشکلات سیاسی هستند برقرار است ولی ممکن است توجه و انعکاس آن به اندازه کافی در صحنه رسانه نبوده باشد.

وحیدی گفت:

حوادث ماه‌های گذشته ارتباطی با گفت‌وگو نداشت، آنچه که اتفاق افتاد حاصل طراحی دشمن و برای ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در کشور بود. اتفاقاً مسئولین بسیار اهل گفت‌وگو هستند، آنان به دانشگاه‌ها می‌روند با دانشجویان گفت‌وگو می‌کنند در سفرهای استانی هم همینطور. اصلاً باب گفت‌وگو مسدود نبوده است ولی مع‌هذا اگر بتوانیم هر چه بیشتر آن را توسعه دهیم و سازمان یافته‌تر رفتار کنیم بهتر است. این ماجرا ربطی به گفت‌وگو نداشته است که بگوییم انسداد گفت‌وگو بوده است؛ چنین چیزی نیست.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان