باید بابت خنثی سازی فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ از مردم تشکر کرد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 20:28

باید بابت خنثی سازی فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ از مردم تشکر کرد

شماره: 10543
Aa Aa

احمد جنتی گفته شورای نگهبان پاسدار جمهوریت و اسلامیت نظام است و از بدو تاسیس موفقیت‌های زیادی را پشت سر گذاشته است.

دبیر شورای نگهبان در جلسه این شورا مطرح کرد؛
باید بابت خنثی سازی فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ از مردم تشکر کرد

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در جلسه این شورا گفت:

شورای نگهبان پاسدار جمهوریت و اسلامیت نظام است و از بدو تاسیس تا امروز که چهلمین سالروز تشکیل این نهاد است، موفقیت‌های زیادی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی تاکید کرد: شورای نگهبان تا جایی که توانسته وظایف شرعی، قانونی، اخلاقی و حتی پاسخگویی به مردم را به درستی انجام داده و تلاش می‌کنیم این وظایف‌مان را بهتر انجام دهیم.

جنتی گفت:

اگرچه مشکل کرونا و همه‌گیری آن جهانی است اما فراگیری مجدد آن در کشور نگران کننده است؛ انشا الله مردم توصیه‌های بهداشتی مسئولان از جمله استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند را با دقت لازم انجام دهند تا شاهد کنترل این بیماری باشیم.

وی یکی از تبعات ویروس کرونا را در سطح جهان و ایران را متاثر کردن مسائل اقتصادی و معیشتی مردم عنوان کرد و گفت:

در کنار همه عوارض مخرب ویروس کرونا بر مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، معیشت مردم نیز دچار آسیب جدی شده است که مسئولان امر باید توجه ویژه به اقشار مستضعف جامعه داشته باشند.

دبیر شورای نگهبان افزود: البته در این بین، برخی گروهای جهادی و نهادهای انقلابی اقدامات خوبی را در راستای کمک به اقشار مستضعف از جمله توزیع اقلام ضروری داشته‌اند؛ این اقدامات لازم اما کافی نیست و دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات اساسی‌تری در این خصوص انجام دهند.

جنتی با اشاره به سالگرد حوادث سال ۷۸ خاطرنشان کرد:

باید صمیمانه از مردم بابت خنثی سازی تمامی فتنه‌ها از جمله فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ تشکر کرد که با وجود همه مشکلات با دیانت، شجاعت و علاقه وافر به رهبری از نظام دفاع کردند؛ باید قدردان این مردم بود و مسئولان تمام تلاش خود را برای ادای وظایف خود انجام دهند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان