باید در برابر سختی‌ها صبوری کنیم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 11:32

باید در برابر سختی‌ها صبوری کنیم

شماره: 21165
Aa Aa

کسانی که جلوی ما صف کشیدند ضد اسلام و قرآن عمل می‌کنند| بچه‌های انقلاب از هیچ چیزی واهمه ندارند. شک نکنید پیروزی از آن ما و خدا با ماست و هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهد کفار بر مسلمانان تسلط پیدا کنند.

اغتشاشگران تنها سپاه و ولایت را هدف قرار دادند؛
باید در برابر سختی‌ها صبوری کنیم

«علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید شهرستان کردکوی اظهار داشت:

امروز به خود افتخار می‌کنیم در برابر آمریکایی که خود را کدخدا می‌دانست و کسی جرئت نمی‌کرد در مقابلش بشیند هیچ ترسی نداریم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل ا فارس، وی گفت:

ما به وعده الهی ایمان داریم و معتقدیم پیروزی از آن ما است. کسانی که جلوی ما صف کشیدند ضد اسلام و قرآن عمل می‌کنند چراکه به قرآن اهانت کرده و آن را به آتش می‌کشند و کسانی که به ظاهر مسلمان هستند به این دشمنان دل بستند. آمریکایی‌ها اگر باز هم به خلیج فارس برگردند شکست خواهند خورد چرا که شکسته خورده هستند و بچه‌های انقلاب از هیچ چیزی واهمه ندارند.

تنگسیری گفت:

سال ۶۰ سخت‌ترین سال ما بود اما از آنجایی که پیروزی وعده خداوند بود ما پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه امروز هر مسئولی در برابر ملت ولایت‌مدار ایران کوتاهی کند مسئول است و باید پاسخگو باشد گفت:

گرچه امروز سختی‌هایی وجود دارد اما باید صبوری کنیم. شک نکنید پیروزی از آن ما است. خداوند نعمت خود را بدون آزمایش به بندگانش نمی‌دهد در مقابل مسئولان هم باید به فکر رفع مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی باشند.

وی ادامه داد:

در زمان طاغوت بالاترین موشک در نیروی دریایی ارتش با ۴۵ کیلومتر بُرد بود اما امروز به مدد الهی برای شناور هشت متری موشک ساختیم. امروز دیگر در مقابل هیچ کدخدایی دست به سینه نمی‌شویم، شهدا می‌خواهند ما سرافکنده نشویم، دیگر آن زمان گذشت که هر کاری دلشان می‌خواست در ایران می‌کردند و ما نمی‌توانستیم برخورد کنیم؛ خدا با ماست ما مظلوم اما غنی هستیم. در حوادث اخیر به عینه دیدیم که اغتشاشگران به دولت و مشکلات موجود کاری نداشتند بلکه تنها دو رُکن سپاه و ولایت را هدف قرار دادند اما ملت ایران نگذاشتند و نخواهند گذاشت ولایت تنها بماند. تا زمانی که در مسیر ولایت هستیم هیچ احدی نمی‌تواند به ما ضربه بزند. خداوند هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهد کفار بر مسلمانان تسلط پیدا کنند بلکه این خیانت‌های داخلی و بی‌تفاوتی‌هاست که به ما ضربه می‌زند.

او با بیان اینکه امروز پیشرفت‌های نظامی ایران باورکردنی نیست گفت:

دشمن غلط می‌کند که به ما ضربه بزند. ما روی حق و حقوق خود در خلیج فارس و دریاها محکم ایستاده‌ایم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان