به صهیونیست‌ها‌ هشدار می‌دهیم دست از شرارت بردارند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 28 فروردين 1403 - 9:49

به صهیونیست‌ها‌ هشدار می‌دهیم دست از شرارت بردارند

شماره: 17214
Aa Aa

او گفته ما تنها تشییع جنازه و مجلس ترحیم برای شهیدانمان نمی‌گیریم بلکه انتقام‌ آنها را بلافاصله خواهیم گرفت. ‌این پیام‌‌ جدی و واقعی است.

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران؛
به صهیونیست‌ها‌ هشدار می‌دهیم دست از شرارت بردارند

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در گردهمایی رزمندگان دزفول در حسینیه ثارالله این شهرستان با اشاره به اذعان سران کاخ سفید به قدرت جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:

اینکه امروز دشمن از ملت ایران هراس و ترس دارد ثمره مقاومت‌ها‌ست.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او ادامه داد:

مقاومت ایستادن در یک نقطه نیست و برای یک مقطع خاص نیست چرا که ‌امتداد یک جریان است. مقاومت یک حقیقت جاری در روح یک ملت است و الهام گرفته از یک رهبر، از یک امام و از یک پیشواست که براساس سیره معصومین(ع) ایستادگی و ثبات‌قدم را در مقابل دشمنان جز شعائر عظیم‌ الهی قرار داده‌اند و کشور را در مسیر آن قرار داده‌اند. با این منطق مقاومت ایران بزرگ پس از هشت سال دفاع مقدس، سال‌های تحریم و سال‌ها فشار دشمن برای انزوای سیاسی، سال‌های تهاجم روانی و سال‌ها عملیات رسانه‌ای و سال‌ها تهاجم تروریستی  و سال‌ها تهاجم فرهنگی را پاسخ داده و توانسته قدرت دشمنان بزرگ را فرسوده و آنها را خسته کنند و قدرت آنان را به زوال بکشاند.

وی با بیان اینکه "سخنگوی کاخ سفید در یک بیانه رسمی گفت سیاست تحریم و فشار ایران را قوی‌تر از هر زمان و تهاجمی‌تر از هر زمان قرار داده و این استراتژی و راهبرد آمریکا سپاه را از هر نظر قوی‌تر کرده است" گفت:

ما وارد قرنی شده‌ایم که قطعا قرن غروب قدرت‌های شیطانی و قرن غروب غرب است. پایان آمریکا و تمدن غرب سال‌هاست شروع شده ‌و با حرکت انقلاب اسلامی این فرسایش و این پوسیدگی ‌آغاز شده و در سال‌های اخیر شتاب گرفته است. جغرافیای جهان در حال تغییر است. قرن قبلی را دشمنان و غربی‌ها قرن اسارت ‌و بردگی مسلمانان و مستضعفان قرار داده بودند؛ قرن توسعه جهالت، قرن جهالت مدرن، قرن اسارت مدرن، قرن یک جهان دوقطبی که در آن غرب قطب پیشرفته باشد و‌ ما عقب‌مانده و  وابسته باشیم اما منطق انقلاب برهم‌زدن این آرایش و ‌فروپاشاندن این منطق بود. ما در پرتو یک‌ رهبر بزرگ در حال حرکت هستیم و همه دیدند که ما زانو نزدیم و دست نیاز به سوی هیچ‌کس دراز نکردیم. نه جلو‌ی شرق و نه جلوی غرب بلکه صراط مستقیم الهی را پیمودیم و بر استقامت ماندیم و می‌بینیم که دشمنان به مرور در حال به عقب نشستن هستند و سیاست‌هایشان دیگر ‌مؤثر و نتیجه‌بخش نیست و ملت‌ها در حال بیدار شدن هستند و ‌مسلمان قدرت گرفته‌اند و دیگر تسلیم نمی‌شوند و سرزمین‌هایشان میدان جهاد است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تاریخ انقضای دشمنان ملت ایران به پایان رسیده ‌است ادامه داد:

در هفته‌های اخیر دیدید چگونه صهیونیست‌ها‌ که همواره در محاسباتشان اشتباه می‌کنند چگونه زیر ضربات موشکی سپاه قرار گرفتند و به آنها هشدار می‌دهیم دست از شرارت بردارند وگرنه این روزنه‌های کوچکی که بر روی شما در جهان باز است را بر روی شما خواهیم بست. مراقب باشید ما تنها تشییع جنازه و مجلس ترحیم برای شهیدانمان نمی‌گیریم بلکه انتقام‌ آنها را بلافاصله خواهیم گرفت و ‌این پیام‌‌ جدی و واقعی است و اگر ‌دوباره تکرار ‌شود مجبور به تجربه مجدد حمله موشکی سپاه خواهید بود ‌و باید طعم تلخ ضربات موشک‌ها ‌را تحمل کنید.‌

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در امنیت کامل است و رزمندگان سپاه و نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل هستند خاطرنشان کرد:

به شما قول و اطمینان می‌دهیم هرگز اجازه نخواهیم داد بیگانه‌ای امنیت، حیثیت و منفعت ‌سرزمین عزیزمان را مورد تهدید و خطر قرار دهد.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان