تا چند ماه دیگر نور الهی امام عصر(عج) مشعشع می شود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 23:52

تا چند ماه دیگر نور الهی امام عصر(عج) مشعشع می شود

شماره: 11683
Aa Aa

کریمی قدوسی خطاب به مردم ایران گفته سحر نزدیک است. تا چند ماه دیگر عزت اسلامی و ایرانی ما کاملا احیاء و گرانی و بی ارزشی پول می رود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس؛
تا چند ماه دیگر نور الهی امام عصر(عج) مشعشع می شود

جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس گفت:

نقشه امروز دشمن از پای درآوردن نظام امام، ولایت و مقاومت اسلامی است. جریان غربگرایانه نفوذی ها و دوتابعیتی ها در این ۴۰ سال با رزق و قدرت پول ملی مردم چه کردند؟ تعطیلی واحدهای تولید، بیکاری، واردات، نیاز ارزی، تحریم ها، کمبود کالاهای ضروری و احتکار، قیمت مایحتاج عمومی، مسکن و خودرو و حتی پوشک کودک افزایش و در مقابل قدرت  تولید ملی، قدرت خرید، قیمت سهام، تولید ناخالص ملی، ترخیص کالا از گمرک و سرعت تولید علم کاهش پیدا کرد، آن دو تهدید متوجه سقوط رزق و درآمد و فرزندآوری ملت شد تا ایمان مردم به کارآمدی نظام اسلامی سقوط کند.

به گزارش اسپادانا خبر، این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد:

همزمان با تهدید رزق و پول ملی تهدیدات امنیتی آشکار شد و سه فتنه ۷۸ ،۸۸ و۹۸ برای از پای درآوردن نظام اسلامی طراحی و اجرا شد.

کریمی قدوسی عنوان کرد:

درود بر صبر و بصیرت شما ملت امام حسین که مقاومت کردید، ملت ایران اندکی صبر سحر نزدیک است. تا چند ماه دیگر عزت اسلامی و ایرانی ما کاملا احیاء می شود، این عزت که احیاء شود نور الهی امام عصر(عج) کاملا مشعشع می شود و گرانی و بی ارزشی پول می رود.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان