تحصیل کردگان دانشگاه های خارجی به استخدام شهوت در می آیند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 8:46

تحصیل کردگان دانشگاه های خارجی به استخدام شهوت در می آیند

شماره: 13691
Aa Aa

علم الهدی گفته دین‌داری ملاکی درست برای پذیرش مسئولیت سیاست است؛ اگر به دنبال فردی بروید که دیندار نیست دچار مشکلات بسیار خواهید شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
تحصیل کردگان دانشگاه های خارجی به استخدام شهوت در می آیند

 احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت ولایت‌پذیری شیعیان گفت:

شیعه باید ولایت‌پذیر باشد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی یادآور شد:

برای مردم این‌گونه بیان‌شده بود که سیاست و حکومت یعنی ظلم و مردم تصور می‌کردند که امام صادق علیه‌السلام که کتاب در دست دارند و اهل دانش هستند به درد حکومت و حکومت‌داری اسلامی نمی‌خورند.

امام جمعه مشهد بابیان اینکه دین‌داری ملاکی درست برای پذیرش مسئولیت سیاست است گفت:

برادران و خواهران بدانید اگر بنا شد برای اداره کشور به دنبال فردی بروید که دیندار نیست، دچار مشکلات بسیاری خواهید شد اما اگر شرط اول را دین‌داری فرد قرار بدهید بدانید جامعه پیشرفت خواهد کرد زیرا فردی که دین دارد به فکر کودکان بی‌بضاعت و یتیم است، فردی که دین دارد در مقابل مستضعفان احساس مسئولیت می‌کند و می‌داند باید جهادی کار کند و به دیگران توجه کند.اگر بنا شد که مردم تصور کنند که فرد دیندار به درد اداره جامعه نمی‌خورد و نیازمند فردی است که در فلان دانشگاه خارجی درس‌خوانده باشد و دین ملاک نیست این مردم در استخدام شهوت و لذت دیگری درمی‌آیند.

 علم‌الهدی ادامه داد:

ما بایستی عبرت بگیریم و در زندگی به‌درستی تصمیم بگیریم . نمی‌شود کنار بکشیم و به دنبال معیارهای سیاست درست اسلامی نرویم. به دنبال فردی برویم که به دین‌داری او مطمئن هستیم . 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان