تلاش خواهیم کرد وضعیت مسکن را در ایران متحول کنیم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 18:17

تلاش خواهیم کرد وضعیت مسکن را در ایران متحول کنیم

شماره: 15085
Aa Aa

او با بیان این که وضع کنونی مسکن وضع قابل قبولی نیست گفته بخش مسکن را به عنوان یکی از صنایع پیشران فعال خواهیم کرد.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران؛
تلاش خواهیم کرد وضعیت مسکن را در ایران متحول کنیم

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در پایان سفر به کهگیلویه و بویراحمد از اینکه به دلیل شرایط کرونایی امکان حضور در اجتماعات عظیم مردمی وجود نداشت اظهار ناخرسندی کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او گفت:

اتمام پروژه‌های نیمه تمام از جمله سدهای در دست احداث استان جزو اولویت‌های دولت برای استان است. ۲۱۷ طرح در حوزه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، راه و شهرسازی، حوزه کشاورزی، صنعت و گیاهان دارویی برای کهگیلویه و بویراحمد به تصویب رسیده تا هم روند پیشرفت استان و هم اشتغال زایی تسریع شود.

رئیسی با اشاره به گزارش شماری از وزرا از بازدیدهای مناطق مختلف استان گفت:

در این گزارش‌ها، طرح‌های قطعی شده برای استان اعلام شد تا همه مدیران استان یک حس مشترک پیدا کنند که این کار، کار خودشان است و باید این کارها را به سرانجام برسانند و همچنین پاسخگوی مردم و سلسله مراتب اداری هم باشند.
او به سفر خود به منطقه زلزله‌زده سی‌سخت و نیز گزارش ارائه شده در جلسه از وضعیت مدارس کپری و کانکسی اشاره کرد و گفت:

همه دستگاه‌های ذیربط به تکمیل خانه‌های زلزله‌زدگان تا پیش از شروع فصل سرما و نیز سامان دادن مدارس غیراستاندارد موظف شدند. همچنین وضعیت خانه‌های روستایی در خطر تخریب نیز باید سامان یابد.
رئیسی با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های دیگر دولت از جمله ارائه تسهیلات ازدواج جوانان و نیز رسیدگی به وضعیت مسکن در شورای‌عالی مسکن گفت:

حتما تلاش خواهیم کرد وضعیت مسکن را در کشور متحول کنیم چرا که وضع کنونی، وضع قابل قبولی نیست. بخش مسکن را به عنوان یکی از صنایع پیشران فعال خواهیم کرد و فعال شدن بخش مسکن خیلی از صنایع را فعال می‌کند.
او گفت:

بخشی را در معاونت اجرایی نهاد ریاست جمهوری ایجاد کردیم که کارش فقط پیگیری اجرای مصوبات سفرهای استانی خواهد بود و مردم نیز به طور منظم از نتایج اجرای طرح‌ها مطلع می شوند.
رئیس جمهور از مدیران استانی و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست از ظرفیت جوانان کشور بیشتر استفاده کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان