تلخی های اندک ایران را بزرگ جلوه می دهند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 18:35

تلخی های اندک ایران را بزرگ جلوه می دهند

شماره: 20057
Aa Aa

نقطه قوت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی داشتن حکیم ترین، پاک ترین و باصلابت ترین رهبر دنیا است و این کمر دشمنان را شکسته است.

محمد رضا نقدی می گوید ۱۰کیلو طلا جایزه می دهد؛
تلخی های اندک ایران را بزرگ جلوه می دهند

محمد رضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در اصفهان اظهار کرد:

امروز کشورهای مستکبر غربی با وقاحت تمام، ملت و نظام ایران را دیکتاتور می نامند در حالیکه خود تا زانو در خون بی‌گناهان دنیا حکومت های خود را بنا کرده اند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از حوزه‌نیوز، وی گفت:

دیکتاتور، کشورهای مستکبری هستند که در یک لحظه ۱۳۶ هزار نفر را در هیروشیما کشتند و میلیون ها انسان را در فتنه ها و توطئه ها تا به امروز قتل‌عام کردند. دیکتاتور سران غربی هستند که با اشغال افغانستان و عراق صدهها مردم را آواره کرده است. دیکتاتور، رژیم صهیونیست و ایادی آنها در جهان هستند که زندان های ضد بشریت و انسانی را ایجاد کردند و حق کودتا در کشورهای جهان برای خود قائل هستند. من بارها اعلام کرده ام ۱۰کیلو طلا به فردی که اثبات کند کشوری خونخوارتر، کثیف تر و ظالم تر از آمریکا در تاریخ وجود دارد جایزه می دهم. بمباران موشک ها، اغتشاشات،آشوب ها، فتنه های رسانه ای تنها بخشی از خباثت های حاکمیت دیکتاتور آمریکایی در جهان علیه دولت ها و ملت ها است. مردم ایران از خباثت ها و خصومت های دشمنان مستکبر هراسی ندارند و پیرو مکتب هیهات مناالذله است.

او عنوان کرد:

طبق آمار رسمی خبرگزاری های آمریکایی، سالانه بیش از چهار هزار نفر در زندان های امریکا کشته می شوند و امروز آنها با وقاحت تمام، نظام ایران را متهم به ظلم و ستم می کنند چرا دنیای غرب برای کشته شدن حداقل ۵۰خانم سالانه در خیابان های امریکا عزا نمی گیرند. امروز واقعیت ها با شعبده بازی رسانه ای دنیای غرب وارونه جلوه‌گر می شود؛ رسانه های آمریکا ناکامی های بزرگ غرب را مخفی و در مقابل تلخی های اندک ایران را بزرگ و جهانی جلوه می دهند و نظام را متهم به ناکارآمدی می کنند. سازمان های به اصطلاح حقوق بشری دنیا در برابر اقدامات آنها خاموش و ساکت هستند.

وی گفت:

ما باید خطای خود مبنی بر حاکمیت فضای مجازی انگلیسی و آمریکایی در کشور را جبران کنیم و مقابل دشمنان و نقشه های شوم آنها هوشیارانه بایستیم. ملت و نظام ایران در طول چهل وچهار سال گذشته به این نتیجه رسیده است که مستکبرین همیشه سدی مقابل پیشرفت ها و رشدهای نظام ایران و انقلاب بوده اند.

وی پاکسازی منطقه خاورمیانه از آمریکا و رژیم صهیونیست را تنها نسخه شفابخش دانست:

منطقه تا زمانی که پایگاه های آمریکایی و رژیم صهیونیستی در آن هستند روی آرامش را نخواهد دید. امروز روز نقش آفرینی دهه هشتادی ها است همانگونه که دهه چهلی ها انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند،راه نیمه تمام حاج قاسم سلیمانی بر زمین مانده و نوجوانان دهه هشتادی باید آن را تکمیل کنند. نقطه قوت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی داشتن حکیم ترین، پاک ترین و باصلابت ترین رهبر دنیا است و این کمر دشمنان را شکسته است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان