تهدید و بازخواست تلفنی مدافعان جمعیت امام علی(ع) | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 20:19

تهدید و بازخواست تلفنی مدافعان جمعیت امام علی(ع)

شماره: 7381
Aa Aa

در یادداشت جمعیت امام علی(ع) آمده: بر راه شیطان قدم گذاشته، خود را پیرو حق و حقیقت می‌نامند و همراهان این را جمعیت تهدید و بازخواست کرده اند.

اقدام های غیر اخلاقی برای تخریب جمعیت امام علی(ع)؛
تهدید و بازخواست تلفنی مدافعان جمعیت امام علی(ع)

به گزارش اسپادانا خبر، سایت جمعیت امام علی ع در متنی با تیتر «تخریب‌های غیراخلاقی علیه جمعیت امام علی (ع)| از شرافت بهره‌ای نبرده‌اید و روی شیطان را سفید کرده‌اید» نوشت:

برای آنها که به دنبال تخریب جمعیت امام علی در خلال کمک‌رسانی این نهاد مردمی در سیل اخیر هستند؛ با توسل به هر اقدام غیراخلاقی!

قدیمی‌ها می‌گفتند هر وقت دو عضو یک خانواده با هم اختلاف نظر دارند، در زمان بلا و مصیبت باید این اختلاف را کنار بگذارند و کنار هم بایستند تا درد آن بلا و مصیبت را بکاهند.
خانواده‌ی بزرگ ایران از ابتدای سال ۹۸ تا کنون، گرفتار بلای سیل است. جمعیت امام علی، به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای مدنی کشور، نیز با تمام توان خود به یاری سیل‌زدگان شتافت؛ اما همان‌طور که مستحضرید آنان که در پستوهای تاریک بی‌اخلاقی و بی‌صفتی، بدون توجه به اینکه جمعیت امام علی در تمام این سال‌ها تمام تلاش خود را معطوف به کمک به اقشار محروم جامعه کرده و در زمان بلایای طبیعی چون سیل و زلزله با تمام توان در کنار آسیب‌دیدگان ایستاده، همواره سعی در آسیب رساندن به این نهادِ برآمده از خواست جامعه داشته‌اند و گویی خود را بخشی از جامعه‌ی ایران نمی‌دانند و سرنوشت هیچ انسان محروم و آسیب‌دیده‌ای هم ذره‌ای قلبشان را متاثر نمی‌کند، بدون توجه به شرایط بحرانی کشور و درک این مساله که بسیاری از هموطنان ما اکنون خانه و کاشانه‌ی خود را از دست داده‌اند و سیل بنیان‌کن شهر و دیارشان را ویران کرده است، از همان آغاز امدادرسانی جمعیت در این سیل، شروع به تهمت‌پراکنی نسبت به جمعیت امام علی نمودند؛ در حالیکه اعضای جمعیت امام علی در مناطق سیل‌زده در نخستین روزهای ایام تعطیلات نوروز، حاضر بودند و حتی سلامتی خویش را برای کمک به هموطنان خود به خطر می‌انداختند، سیل تهمت‌ها یکی پس از دیگری روانه‌ی این تشکل مردمی می‌گردید.

این جماعت که مرزهای جدید بی‌اخلاقی را، آن هم در زمان این سیل ویرانگر، به همگان می‌نمایانند ابتدا در فضای مجازی پیامی خطاب به هموطنان مناطق سیل‌زده منتشر کردند مبنی بر اینکه «از کسانی که کاور با آرم جمعیت امام علی (ع) به تن دارند حذر نمایید.»

زمانی که نتیجه‌ای از انتشار این پست حاصل نشد و امدادرسانی جمعیت در مناطق سیل‌زده به روال خویش ادامه یافت، فهرستی از اقدامات دیگر صورت گرفت؛ گویی سناریویی از پیش نوشته بودند و قدم به قدم آن را پیش می‌رفتند تا هر مرحله از این سناریوی سراسر بی‌اخلاقی نتیجه نداد مرحله‌ی بعد را به اجرا گذارند. بخش بعدی این سناریو، منتسب کردن فیلمی به جمعیت امام علی، بدون هیچ دلیل و مدرک و نشانی از جمعیت، و توهین و تهمت‌زنی در فضای مجازی توسط اکانت‌های فیک که پیشتر بیانیه‌ای در مورد آن‌ها در کانال رسمی جمعیت منتشر گشت بود؛ و همچنین تهدید و بازخواست تلفنی همراهان و مدافعان جمعیت که از حمایت از این نهاد مردمی برائت جویند.

بنابراین از آنجایی که این جریان محفلی، تمام اقداماتش با هدف آسیب رساندن و حذف جمعیت امام علی، به عنوان یک نهاد مردمی تاثیرگذار در زمینه‌ی مسایل اجتماعی می‌باشد و بر طبل بی‌اخلاقی و بی‌شرافتی قویا می‌کوبد، با بی‌نتیجه ماندن آن فیلم بی‌سر و ته، وارد مرحله‌ی بعدی سناریوی خود شد. امروز باخبر شدیم عده‌ای به نام و نشان جمعیت امام علی (ع) برخورد و ارتباط ناخوشایند و نامناسبی با مردم عزیز مناطق سیل‌زده داشته تا موجبات ضربه زدن به آبرو و نیک‌نامی جمعیت را فراهم آورند. شگفتا که بر راه شیطان قدم می‌گذارند و خود را پیرو حق و حقیقت می‌نامند! این در حالی‌ست که روزنامه‌ای زرد که تریبون و سخنگوی اکانت‌های تهمت‌زن است مواضع چند اکانت فیک را نظر مردم می‌داند! از همین رو از مردم فهیم و آگاه کشورمان که سالیان است با جمعیت امام علی (ع) همراه هستند، خواستاریم که نسبت به مجموعه‌ی اقدامات مخرب و حاشیه‌سازی که قویا توسط این جریان برنامه‌ریزی و اجرا می‌گردد هوشیار باشند. معلوم نیست بخش‌های بعدی این سناریوی تاریک و شیطانی چه باشد! و تنها آگاهی شماست که این پشت‌کنندگان به سرزمین و مردم خویش را می‌تواند رسوا سازد.

ما همین‌جا پیشاپیش به خدا پناه می‌بریم از شر آنها که روی شیطان را با مکر و حیله‌ها و تهمت‌پراکنی‌های خویش سفید کرده‌اند. امید داریم که مردم فهیم ایران زمین با شعور و آگاهی این جریانات را درک کرده و لطف خداوند شامل حال ما شود تا ما از این تاریکی و سیل هم با سر سلامت عبور کنیم.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان