جمهوری اسلامی نقطه عطف تاریخ بشریت است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 19:07

جمهوری اسلامی نقطه عطف تاریخ بشریت است

شماره: 9202
Aa Aa

علی اکبر صالحی گفته در غرب پوچ‌گرایی غوغا می‌کرد ولی امروز بعد انقلاب اسلامی گرایش به دین، خداباوری و دین‌باوری روز به روز بیشتر می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد؛
جمهوری اسلامی نقطه عطف تاریخ بشریت است

علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی پس از حضور در مرقد مطهر امام راحل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امام سنگرها و خاک‌ها را زدود و گوهر تابناک دین را مجددا به نمایش گذاشت و از آنجایی که دین براساس فطرت انسان بنا نهاده شده همه مردم به این حرکتی که امام بزرگوار آغاز کننده آن بود گرویدند و این انقلاب آغاز و جمهوری اسلامی برپا شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، رئیس سازمان انرژی اتمی افزود:

جمهوری اسلامی نقطه عطفی در تاریخ بشریت است و گذر زمان این را نشان خواهد داد که از زمانی که انقلاب اسلامی رخ داده تحولات بعد از آن در جهان، تحولاتی عمیق، فراگیر و سریع بوده است.

صالحی به فروریزی اتحاد جماهیر شوروی و شرایطی که الان در آمریکا به وجود آمده، مانند گرویدن جوانان به دین و جدا شدن آنها از پوچ گرایی اشاره و اظهار کرد:

در غرب پوچ‌گرایی غوغا می‌کرد ولی امروز بعد انقلاب اسلامی گرایش به دین، خداباوری و دین‌باوری روز به روز در میان جوانان بیشتر می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد:

امام(ره) کاری کرد که واقعا انسان‌ها مجددا چشم‌های خود را شست و شو کرده و حقیقت ناب را دیدند.

وی گفت: بحث مهم دیگری که امام(ره) با این انقلاب پی‌ریزی کردند مقابله با ظلم و یاری مظلوم است که این یکی از اصول پایدار انقلاب اسلامی است که باعث می‌شود انقلاب اسلامی و مقابله با ظلم روز به روز ریشه‌دارتر شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان