جنایات دموکرات‌ها در ایران کمتر از جنایات جمهوریخواهان نیست | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 11:01

جنایات دموکرات‌ها در ایران کمتر از جنایات جمهوریخواهان نیست

شماره: 11710
Aa Aa

علم الهدی می گوید قائله طبس، کلاهبرداری برجام و توطئه القای تقلب در انتخابات ۸۸ و جریان سیاه سال ۸۸ در زمان حاکمیت دموکراتها اتفاق افتاده است.

امام جمعه مشهد عنوان کرد؛
جنایات دموکرات‌ها در ایران کمتر از جنایات جمهوریخواهان نیست

علم الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه مجازی نماز جمعه این شهرستان گفت:

 در طول تاریخ ۴۲ ساله انقلاب اسلامی، جنایت‌هایی که طی دوران حاکمیت دموکرات‌ها در آمریکا بر ما وارد شد، کمتر از جنایات و جرایمی که در دوران حاکمیت جمهوریخواهان در این کشور به ما وارد آمد نبوده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی ادامه داد:

قائله طبس در زمانی انجام شد که حاکمیت آمریکا دست دموکرات‌ها بود. این برجام که یک کلاه‌برداری به تمام معنا از مردم ما و یک سوء استفاده جانورصفتانه از حسن نیت مسوولان ما بود در زمانی انجام شد که دموکرات‌ها سر کار بودند. اینطور نیست که اگر یک روزی در آمریکا جمهوریخواهان شکست خوردند و دموکرات‌ها آمدند، وضعیت ما فرق کند. برخی افراد ناآگاه، مطلب خلاف و آدرس غلط می‌دهند. باید توجه داشته باشیم این آدرس غلط و این تحلیل‌های نابجا ما را گول نزند و منحرف نکند، تمام عزت و عظمت ما در استقلال ما هست و حل مشکلات داخلی ما نیز در گرو روی پای خود ایستادن، استفاده از امکانات و داشته‌های داخلی است.

وی افزود: روزی که رقابت انتخاباتی در کشور ما در یک جریان متعادل و آزاد پیش می‌رفت با توطئه القای تقلب در انتخابات، فتنه ۸۸ و آن جریان سیاه را در سال ۸۸ به وجود آوردند، مسئله تقلب در انتخابات القای آمریکایی و زمانی بود که دموکراتها حاکم بودند. اگر ذکاوت رهبر معظم انقلاب، مدیریت معظم له و قداست نظام ولایی این کشور نبود، روزگار آن روز ما از امروز آمریکا بسیار سیاه‌تر می‌شد و اکنون خودشان گرفتار همین توطئه شدند و طرف مقابل تقلب در انتخابات را القا می‌کند.

وی گفت: در انتخابات آمریکا، معنای دموکراسی غربی و دموکراسی آمریکایی برای مردم روشن شد و چهره دموکراسی دروغین آنان در این انتخابات آشکار گشت. توطئه‌ای که اکنون دموکرات‌ها دچارش شدند، همان توطئه‌ای است که روزی که قدرت دستشان بود در کشور ما به راه انداختند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان