حامد بهداد خواستار تجدید نظر در احکام برادران افکاری شد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 18:37

حامد بهداد خواستار تجدید نظر در احکام برادران افکاری شد

شماره: 11155
Aa Aa

او گفته قصد زبان درازی و آزار کسی را ندارد اما روح و نفس ما بهم گره خورده است. برای من دشوار است که شاد باشم اما از زندانیان و خانم ستوده یاد نکنم.

در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران؛
حامد بهداد خواستار تجدید نظر در احکام برادران افکاری شد

حامد بهداد، بازیگر سینمای ایران در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران در عرصه جهانی که همزمان با روز سینما برگزار شد گفت:

قصد زبان درازی و آزار کسی را ندارم اما روح و نفس ما بهم گره خورده است. برای من دشوار است که لحظه‌ای را شاد باشم و تریبونی در اختیار داشته باشم اما از کسانی مثل برادران افکاری که اکنون محکوم به اعدام هستند یا خانم ستوده یاد نکنم.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

از همه کسانی که مَشتی و ذی صلاح هستند، از قاضی و مسئولان و کسانی که به نحوی با این موضوع مرتبط هستند، ترحم، مهربانی، تجدید نظر و عشق میخواهم و امیدوارم صدایم به تک تک آن ها برسد. خویشاوندان و برادران و خواهران ما پیش شما امانت هستند؛ به نحوی دل ما، حرف ما و صدای ما را بشنوید.

در این مراسم که به همت جشنواره جهانی فیلم فجر، بنیاد سینمایی فارابی و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد و همراهی خانه سینما با حضور مسئولان و سینماگران در باغ هنر برگزار شد، عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و حناچی، شهردار تهران حضور داشتند.

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان