حامی و پشتیبان حشدالشعبی هستیم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 7:24

حامی و پشتیبان حشدالشعبی هستیم

شماره: 14373
Aa Aa

سلامی گفته پیوند ما با حشدالشعبی، ایمانی، اسلامی و بدون توجه به مرزهای جغرافیایی است اما باید هوشیار باشیم مردم تحت تاثیر عملیات روانی دشمن قرار نگیرند.

فرمانده کل سپاه در دیدار با فرمانده حشدالشعبی عراق؛
حامی و پشتیبان حشدالشعبی هستیم

فالح الفیاض، فرمانده حشدالشعبی عراق با حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، سلامی در این دیدار با تجلیل از نقش راهبردی حشدالشعبی در پیروزی ملت عراق بر داعش و تامین امنیت و ثبات این کشور گفت:

بخش مهمی از زوال امریکا در صحنه جهانی در عراق اتفاق افتاده است یعنی مقاومتی که در این کشور شکل گرفت امریکایی ها را ضعیف و فرسوده کرده و با بالا بردن هزینه‌ها آنها را بین دو شر قرار داد که اگر بمانند آسیب می‌بینند و اگر هم از عراق خارج شوند شکست خورده‌اند. حرف‌های اساسی همواره در میدان زده می‌شود و قدرت‌های واقعی سیاسی، قدرت های میدانی هستند و حشدالشعبی در این عرصه فوق‌العاده است.

سلامی ادامه داد:

همه ما و شما باید هوشیار باشیم که مردم تحت تاثیر عملیات روانی دشمن قرار نگیرند اما از کید و حیله دشمن هرگز نباید غفلت کرد.

وی با بیان اینکه پیوند ما با شما ایمانی، اسلامی، دینی و بدون توجه به مرزهای جغرافیایی است تصریح کرد:

ما در جبهه مقاومت و تداوم این نبرد بزرگ حامی و پشتیبان شما هستیم و امیدواریم که مصوبه مجلس ملی عراق در خروج نظامیان امریکایی از این کشور به صورت عملی و به نحو احسن تحقق یابد و عراق مستقل، مقتدر و امن بدون حضور اشغالگران به راه خود ادامه دهد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان