حسن روحانی از حضور مردم ایران در انتخابات تشکر کرد | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 9:12

حسن روحانی از حضور مردم ایران در انتخابات تشکر کرد

شماره: 13798
Aa Aa

حسن روحانی برای تبریک پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات به حوزه ریاست قوه قضاییه رفته و دو طرف درباره مشارکت پرشور مردم گفت و گو کرده اند.

در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا؛
حسن روحانی از حضور مردم ایران در انتخابات تشکر کرد

حسن روحانی، رییس جمهور ایران در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از مردم به دلیل حضور پرشور در انتخابات اظهار داشت:

از ملت شریف و فهیم که در این مقطع حساس تاریخی به سخنان معاندین و آن‌هایی که با جمهوری اسلامی ایران رابطه شان دشمنی و ضدیت بوده گوش ندادند و دیروز یک روز بسیار پرنشاطی را آفریدند و با حضور وسیع و آبرومندانه خود و با تصمیمی که ستاد ملی کرونا گرفته بود شرایط بهتری را از نظر آغاز و پایان رای گیری مهیا کرده بودند تشکر می‌کنم.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود: مردم الحمدالله پروتکل‌های بهداشتی را تا ۹۵ درصد مراعات کردند. این انتخابات خوب دیروز برگزار شد. از حضور مردم و دقت و زمان‌شناسی آنان در این مقطع تاریخی، از صدا و سیما، دستگاه های تبلیغاتی و نامزدها که همه به صحنه آمدند تا این فضا ساخته شود تشکر می‌کنم. از همه عزیزانی که در طول این ۷-۸ سال برای فضای سایبری فضای مجازی تلاش کردند قدردانی می‌کنم زیرا اگر این فضا نبود باز هم انتخابات نمی‌توانست گرم شود و عمدتا به خاطر شرایط پروتکلی ناچار بودند از این فضا استفاده و بهره‌برداری کنند.

روحانی گفت:

من به منتخب مردم تبریک می‌گویم حالا چون هنوز رسما اعلام نشده من هم با توجه به قانون مقداری تبریک رسمی را به تاخیر می‌اندازم اما منتخب در این انتخابات معلوم است که چه کسی رای به اندازه کافی آورده و امروز منتخب مردم هست و ان‌ شاءالله ۴۵ روز دیگر مسوولیت ریاست جمهوری را به عملا خواهد گرفت.

همچنین حسن روحانی برای تبریک پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات به حوزه ریاست قوه قضاییه رفت.

دو طرف درباره مسایلی از جمله مشارکت پرشور مردم در انتخابات و تاثیر آن بر اقتدار هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی گفت و گو کرده اند.

او پیامی نیز خطاب به مردم ایران صادر کرده است.

در این پیام آمده است:

ملت بزرگ و فهیم ایران

حضور حماسی و کم‌نظیر شما ملت شگفتی‌ساز در یکی از رویدادهای بزرگ سیاسی و سرنوشت‌ساز، نمایانگر پیمان نویینی با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و لبیک باشکوهی به رهبر معظم انقلاب و تجلی تجدیدی عهدی با شهدای والامقامی که روح مطهرشان وحدت‌بخش همیشه تاریخ ملت ایران است.

حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما ملت هوشیار در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، در اوج جنگ روانی دشمنان نه تنها مانع حضور گسترده و غرورآفرین شما در یکی از مهم‌ترین عرصه‌های سرنوشت نشد، بلکه موجب پشیمانی و یأس بیشتر دشمنان و بدخواهان این ملت گردید و بار دیگر حرکت ملت ایران در مسیر تعالی و تدبیر و خردورزی و امید به آینده‌ای روشن را رقم زد و نشان داد که این ملت از برنامه‌ها و خواسته‌های ناحق و تحمیلی قدرت‌های سلطه‌گر برای همیشه عبور کرده است و از میدان مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی همواره پیروز و سربلند بیرون می‌آید.

اینجانب با تجلیل مجدد از صبر و ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر جنگ اقتصادی و فشارهای ظلمانه دشمنان و همراهی بی‌دریغ آنان با دولت تدبیر و امید، این پیروزی را به آحاد مردم ایران بالاخص منتخب ملت تبریک و تهنیت می‌گویم و برای ایشان در انجام این مسئولیت سنگین آرزوی موفقیت می‌کنم.

بی‌شک این مشارکت پرشور و ستودنی مردم فهیم ایران در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی میهن اسلامی، وظیفه منتخب ملت را سنگین‌تر کرده که شایسته است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان کشور بخصوص سرمایه انسانی نخبه و با انگیزه کشور برای تحقق مطالبات مردم، تمام توان خود را به کار گیرد.

امیدوارم دستاورد این حضور حماسی، پیشرفت و آبادانی بیش از پیش میهن اسلامی و عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف داخلی و خارجی باشد.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان