حوزه علمیه مدیران در تراز انقلاب اسلامی را شناسایی کرده است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 15:15

حوزه علمیه مدیران در تراز انقلاب اسلامی را شناسایی کرده است

شماره: 13861
Aa Aa

 اندیشکده‌هایی در حوزه علمیه و دانشگاه از مدت‌ها پیش به دنبال شناسایی این مدیران بوده و اطلاعات آن ها را در یک بانک اطلاعاتی جمع‌آوری کرده است.

انبارلویی، معاون سیاسی حزب موتلفه ایران؛
حوزه علمیه مدیران در تراز انقلاب اسلامی را شناسایی کرده است

محمدکاظم انبارلویی، معاون سیاسی حزب موتلفه ایران گفت:

دولت یازدهم و دوازدهم متشکل از مدیران دولت‌های هاشمی رفسنجانی و خاتمی بود. به دلیل سن زیاد و ناکارآمدی این افراد نامحبوب‌ترین دولت پس از انقلاب را به وجود آوردند. رئیسی برای نوسازی دستگاه‌های اجرایی باید از دانش مدیران و کارگزاران استفاده کرده و با بروز کردن دانش فنی و حرفه‌ای تحول را ایجاد کند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی با بیان اینکه مدیران برآمده از دانشگاه و حوزه می‌توانند در جهت نوسازی شاخه‌های اداری کشور به رئیسی کمک کنند اظهار کرد:

نوسازی مدیران باید در تمام سطوح مدیران عالی و مدیران میانی انجام شود تا دولت انقلابی و جهادی رئیسی بتواند پاسخگوی نیازهای معیشتی مردم باشد. اندیشکده‌هایی در حوزه علمیه و دانشگاه از مدت‌ها پیش به دنبال شناسایی مدیران در تراز انقلاب اسلامی بودند و ظاهرا اطلاعات تمام این افراد در یک بانک اطلاعاتی جمع‌آوری شده است. جریان انقلابی می‌تواند نام این افراد را در اختیار آیت‌الله رئیسی بگذارد تا براساس اصل شایسته‌سالاری از آن‌ها استفاده شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان