خداوند برای نعمت رهبری بر انسان ها منت گذاشته است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 7:27

خداوند برای نعمت رهبری بر انسان ها منت گذاشته است

شماره: 16732
Aa Aa

او بیان این که درصورتی‌که با نعمت خدا نافرمانی خدا را انجام دهیم ناشکری کرده‌ایم گفته امروز به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی عدالت اجتماعی برقرار است.

طباطبائی نژاد، نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان؛
خداوند برای نعمت رهبری بر انسان ها منت گذاشته است

سید یوسف طباطبائی نژاد، نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان در مراسم گرامیداشت دهه فجر در حسینیه بنی فاطمه(س) اصفهان اظهار داشت:
رهبر و هادی الهی باعث می‌شود نعمت‌های الهی در مسیر درست و صحیح به‌کاربرده شود.
به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، عضو خبرگان رهبری ادامه داد:

تمامی نعمت‌هایی که خداوند به انسان داده است از قبیل مال، فرزند، اعضا و جوارح مثل چشم و گوش همه وسیله هستند و اگر هدایت نباشد هیچ نعمتی نعمت نخواهد بود. ما الآن داشتن نعمت ولایت را حس می‌کنیم و داشتن نعمت رهبری باعث می‌شود در طی مسیر ما را از بعضی از کج روی‌ها بازبدارد.
امام‌جمعه اصفهان بابیان اینکه نعمت‌های خداوند غیرقابل‌شمارش است افزود:

خداوند برای دو نعمت بر انسان‌ها منت می‌گذارند که یکی از آن‌ها اصل رهبری و هدایت است. درصورتی‌که با نعمت خدا نافرمانی خدا را انجام دهیم ناشکری کرده‌ایم. امروز به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری در ۴۳ سال در حوزه‌های علمی، دفاعی، پزشکی، تولید دارو و واکسن، هسته‌ای، نانو، پتروشیمی و صنعت داشته‌ایم. در زمان طاغوت مردم از بسیاری امکانات بهداشتی، رفاهی و خدماتی محروم بودند و امروز به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی عدالت اجتماعی برقرار است.
امام‌جمعه اصفهان، مهم‌ترین جهاد در عصر حاضر را جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت:

امروز دشمنان این نظام با در اختیار داشتن ابزار رسانه‌ای خود به تحریف مسائل پرداخته و طوری القا می‌کنند که انقلاب اسلامی هیچ فایده و دستاوردی برای مردم نداشته است و بدین سبب باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم بیان کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان