دانشگاه افسری امام حسین (ع) محیط اتصال به بهشت است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 5:13

دانشگاه افسری امام حسین (ع) محیط اتصال به بهشت است

شماره: 10206
Aa Aa

سلامی، فرمانده سپاه گفته آمریکا فروپاشیده است چون قوه مرکزی تدبیرش ناتوان است اما ایران به اراده الهی و تدبیر رهبری از شرایط تحریم گذشته است.

آمریکا ناتوان از مهار کرونا در بدترین شرایط اقتصادی است؛
دانشگاه افسری امام حسین (ع) محیط اتصال به بهشت است

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در آئین تکریم و معارفه فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، این دانشگاه را از منظر فرماندهی معظم کل قوا محل تولد یک سپاهی توصیف و تصریح کرد : اینجا نقطه ورود جوانان ما به محیطی است که اتصال به بهشت دارد. اینجا جز تعلیم احکام جهاد و روش شمشیر زدن در راه خدا رعایت حلال و حرام و اخلاق چیزی وجود ندارد و در این دانشگاه خداوند متعال به زیبایی پرستش می شود.

وی افزود: پاسداران در دانشگاه شرف پاسداری می‌آموزند و همیشه بهترین و کارآزموده‌ترین فرماندهان انتخاب می‌شوند و این‌ها برگزیدگان و اسوه و الگو و محبوب و دلربا و بر قلب‌ها حاکم هستند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، سلامی خاطرنشان کرد:

ما برای پاسداری از انقلابی زنده که در حال شکستن کمر دشمنان است آماده می‌شویم. به فضل الهی امروز شاهد زوال زودرس و شتابدار دشمنان بزرگ‌مان به‌خصوص آمریکا هستیم. اگر دامنه جنایت‌های او در جهان آشکار و در آمریکا مخفی بود، چهره جنایات آن‌ها امروز در آمریکا هم محسوس است به نحوی که ملت آمریکا مجبور شده‌اند که پرچم آمریکا را آتش بزنند.

سلامی افزود: این روزها جهان به سرعت در حال تغییر است و همه نمادهایی که آمریکا خود آن‌ها را معرفی می‌کرد و تصویری غیر واقعی به جهان ارائه می‌داد در حال سقوط هستند. آمریکا در حال پاره پاره کردن تصویری است که از خود ساخته بود و در حال چنگ زدن به آن تصویر غیر واقعی است که از خود ساخته بود.

وی ادامه داد: آمریکا با مفاهیمی زیبا خود را معرفی می‌کرد اما آن واقعیت‌های دردآلود جامعه آمریکا زیر معانی این مفاهیم مخفی مانده در حال آشکار شدن است. آن‌ها خود را مهد آزادی، اقتدار و حقوق بشر می‌دانستند اما همه این نمادها فرو ریخت و تمام این معانی رنگ باخت.

فرمانده کل سپاه افزود: امروز چهره آمریکا مانند چهره چرک‌آلودی است که شکسته است. آمریکا فروپاشیده است چون قوه مرکزی تدبیرش دیگر ناتوان است. وقتی حکمت به قدرت متصل نیست، قدرت عکس خود عمل می‌کند. این چیزی جز افزایش نفرت بیشتر و شلوغ شدن خیابان‌ها نخواهد داشت. هر چیزی که با آن می‌خواستند ما را تمسخر کنند و انقلاب ما را با آن بکشنند در مورد خودشان در حال اجرا شدن است.

سلامی گفت: به اراده الهی و تدبیر رهبرمان ما از شرایط تحریم گذشتیم ولی دشمنان ماندند و غرق شدند. آمریکا ناتوان از مهار کرونا در بدترین شرایط اقتصادی است اما ایران عزیز با تدابیر و هدایت‌های مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) و همدلی و همراهی  آحاد مردم و مسئولین در مقابله با کرونا درخشیده است.

وی اضافه کرد: رزمایش کمک مومنانه اجازه نداد یک بیمار رها شده در کشورمان وجود داشته باشد و اسلام نشان داد که نسخه سعادت بشر در گرو عبودیت خداوند است. این درحالی است که دو حزب حاکم در آمریکا  می‌خواهند جهان را تحت تأثیر خود قرار دهند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: ما مشق اقتدار کردیم و بزرگترین رزمایش اقتدار ما تحمیل اراده ما و حرکت کشتی‌های ما در دریاهای آزاد از خلیج فارس تا ونزوئلا بود. امروز ملت ایران در اوج اقتدار و عزت، مشکلات را پشت سر می‌گذارد. مشکلات ذیل اراده و ایمان این ملت قابل حل شدن هستند و ما به‌عنوان پاسدار انقلاب برای حل مشکلات به همراه بسیج آماده هستیم.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: پاسداران تعلیم‌دیده در این دانشگاه باید قادر به تعقیب دشمنان در دوردست‌ها باشند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان