دخالت اجنه در رابطه با ایجاد و شیوع کرونا عجیب نیست | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 16:53

دخالت اجنه در رابطه با ایجاد و شیوع کرونا عجیب نیست

شماره: 9666
Aa Aa

قوامی با بیان این که مشروعیت نظام و رهبری ما از جانب امام زمان(عج) است گفته استفاده از کرم‌های جوان‌سازی پوست نمی‌تواند نسل جوان را تداوم بخشد.

امام‌جمعه پردیسان مطرح کرد؛
دخالت اجنه در رابطه با ایجاد و شیوع کرونا عجیب نیست

سید صمصام الدین قوامی، امام‌جمعه پردیسان در ساعت مرسوم برگزاری نماز جمعه به‌صورت زنده و تصویری در یک سخنرانی مجازی بیان کرد:

در رابطه با شیوع و ایجاد کووید ۱۹ دخالت اجنه امر عجیبی نیست و فریضه‌هایی نیز در این رابطه مطرح‌شده است.

وی اضافه کرد: سینمای غرب سال‌ها در تولیدات خود از اثر موجودات فرازمینی در امور کره زمین سخن می‌گویند و امر تازه‌ای نیست.

قوامی ابراز کرد: برای درمان کرونا در کنار استفاده از تجربه‌های بشری و دانش پزشکی که ایران در این مدت عملکرد بسیار درخشانی داشته باید از ظرفیت بالای ادعیه اسلامی، معنویت و طب سنتی هم استفاده کنیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی یادآور شد:

طب سنتی و پزشکی نوین نباید در حالت تقابل با یکدیگر قرار بگیرند و لازم است تا از ظرفیت‌های درمانی هر دو بهره ببرد. احداث دانشکده تخصصی طب ایرانی و اسلامی در کشور تصمیم بسیار ارزشمندی است.

قوامی در ادامه گفت: جوان‌سازی واقعی کشور زمانی محقق می‌شود که امکان ازدواج برای جوانان ساده شود و مشکل مسکن و اشتغال آن‌ها برطرف شود.

وی ادامه داد: در طرح مسکن ملی باید بخشی از مسکن‌های احداث‌شده به‌شرط تملیک به جوانان تعلق بگیرد تا از این طریق بخش بزرگی از مشکل ازدواج حل شود.

وی اضافه کرد: استفاده از کرم‌های جوان‌سازی پوست و عمل‌های زیبایی نمی‌تواند نسل جوان جامعه را تداوم بخشد. آن چیزی که از پیری جمعیت ایران جلوگیری خواهد کرد صرفا بسترسازی برای ازدواج و اشتغال نسل جوان است.

امام‌جمعه پردیسان اظهار داشت: مشروعیت نظام و رهبری ما از جانب امام زمان(عج) است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان