در حمله موشکی ایران به آمریکا ۱۳۴ نفر کشته شده‌اند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 13:58

در حمله موشکی ایران به آمریکا ۱۳۴ نفر کشته شده‌اند

شماره: 9131
Aa Aa

تولایی می گوید سه فروند هواپیمای F35، سه فروند بالگرد آپاچی و دو فروند پهپاد برای ترور شهید سلیمانی وارد فضای فرودگاه بغداد شده اند.

معاون اشراف فرماندهی کل سپاه اعلام کرد؛
در حمله موشکی ایران به آمریکا ۱۳۴ نفر کشته شده‌اند

معاون اشراف فرماندهی کل سپاه با اشاره به نحوه ترور شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:

آمریکا سال‌هاست که رهبران مقاومت را ترور می‌کند و پایه رژیم صهیونیستی و آمریکا بر مبنای ترور شکل گرفته است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، تولایی با طرح این سوال که چرا آمریکا به طور علنی و رسمی دست به ترور زد ادامه داد:

سه فروند هواپیمای F35 که بالاترین نوع هواپیما است، سه فروند بالگرد آپاچی که از مدرن‌ترین بالگرد است و دو فروند پهپاد و در کل هشت فروند پرنده برای ترور شهید سلیمانی وارد فضای فرودگاه بغداد شدند که علت این کار باید موشکافی شود.

وی با اشاره به توطئه‌های آمریکا در چهل سال گذشته یادآور شد:

اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی آمریکا نشان می‌دهد که آمریکا از سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب برای اقدامات تروریستی آموزش‌ها دیده و تجهیزات لازم را مهیا کرده بودند و ترورهایی نیز داشتند که به اهداف خود نرسیدند و این خون‌ها باعث تقویت نظام شد.

معاون اشراف فرماندهی کل سپاه تصریح کرد:

توطئه‌های زیادی برای ساقط کردن جمهوری اسلامی به کار بردند و از دی ماه ۱۳۹۶ با طراحی فتنه‌ و آشوب برای اهداف خود استارت زدند و اعلام کردند که انقلاب اسلامی ۴۰سالگی خود را نخواهد دید اما با همراهی مردم چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتیم و روز به روز استحکام نظام و مردم بیشتر شد.

تولایی با بیان اینکه مردم پای نظام ایستاده‌اند و سوء مدیریت‌ها را به پای نظام نمی‌نویسند گفت:

در ادامه توطئه‌های خود طرحی را به بهانه مبارزه با فساد از لبنان شروع کردند در عراق هم ادامه دادند و با گرانی قیمت بنزین در ایران هم به طور ناقص اجرا کردند.

وی با اشاره به پرتاب موشک‌ها به پایگاه عین الاسد بیان کرد:

طبق اطلاعات به دست آمده در پایگاه عین الاسد تا امروز حداقل ۱۳۴ نفر کشته و ۲۴۵ نفر زخمی شده‌اند و آمریکا با این همه ادعا نتوانست اقدام کند.

معاون اشراف فرماندهی کل سپاه با اشاره به اینکه آمریکا در هیچ جنگ رودررویی موفق نبوده است،خاطرنشان کرد:

ذلت یک ملت وقتی است که در مقابل مستکبرین تسلیم شود چرا که هروقت کوتاه آمدیم دشمن پیشروی کرده و هروقت ایستادگی کردیم دشمن عقب نشینی کرده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان