دشمن آمده تا به مشتی خیانتکار پناهنده شود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 20:31

دشمن آمده تا به مشتی خیانتکار پناهنده شود

شماره: 18322
Aa Aa

 مقام معظم رهبری با دستان جانباز خود همانند حضرت ابوالفضل(ع) بیرق امام حسین(ع) را برافراشت و هم‌چنان پرچم انقلاب را برافراشته نگه داشته است.

حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران؛
دشمن آمده تا به مشتی خیانتکار پناهنده شود

حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه کنگره ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری گفت:

امروز دشمن افسرده، پژمرده، سرگردان و بی‌رمق است تا راهی برای نجات پیدا کند اما ایران با دست‌های خالی توانست منطق خود را در سراسر جهان گسترش دهد و صف‌آرایی کند، شمشیر خود را بلند کرد و حرف خود را در جهان جاری کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیش از ۳۰ سال سفیر نجات انقلاب اسلامی است اظهار کرد:

ایشان انقلاب اسلامی را از میان طوفان‌های سهمگین به ساحل آرامش، امنیت، عزت و پیشرفت هدایت کرده است. معتقدم هر جامعه‌ای، قومی و ملتی بازتاب طبیعتی است که در آن زندگی می‌کند، امروز چهارمحال و بختیاری میزبان جامعه عشایری از ۲۶ استان کشور است که از دل طبیعت رنگارنگ گرد هم آمده‌اند. عشایر از اقوام لر، قشقایی، عرب، کرد، بلوچ، ترکمن، و ... از بخش‌های مختلف سرزمین، انسان را به یاد آیه قرآن می‌اندازد، این عشایر با لباس‌های رنگارنگ و سنت‌های مختلف همگی نمادی از وحدت هستند، عشایر رنگ طبیعت به خود گرفته‌اند و قله‌های بزرگ را طی می‌کنند و پرافتخار و باشکوه هستند. عشایر صلابت را از کوه‌ها و سخره‌ها آموخته‌اند و سینه‌های ستبرشان برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های اسلام آماده است، آن‌ها همانند چشمه‌های زلال طبیعت، پاک، باصفا و خالص هستند و نگاهشان همواره به آسمان است و رزق خود را از خداوند می‌طلبند اما بر روی زمین تلاش می‌کنند تا از نعمت‌های الهی ارتزاق کنند. عشایر همانند طبیعت سخاوتمند هستند. این صفای باطن و زیبایی در لباس و پوشش، غیرتمندی در جهاد و مبارزه و مقاومت آن‌ها موجب محبوبیتشان در نزد خداوند شده است. عشق عشایر و مردم چهارمحال و بختیاری به قمر بنی هاشم(ع) هویدا است و نامگذاری تیپ قمربنی‌هاشم در این ارادت هویدا است، شهدای والامقام اقوام مختلف عشایر الگویی از غیرت و وفاداری است و عطر دل‌انگیز شهادت را در جای جای کشور منتشر کردند، عشایر کوهی از ایمان و وفاداری هستند و بر آن‌ها درود می‌فرستیم.

سلامی با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی در نبرد بزرگ جهانی به سود جهان اسلام و کشور بود گفت:

بدون مجاهدت، مقاومت، ایستادگی، اهدای شهید و جانباز  نمی‌توان جامعه‌ای قوی داشت. کشور ایران هیچ پشت و پناهی به‌جز خداوند متعال نداشت، آمریکایی‌ها به‌دنبال این هستند تا کشور ایران را عقب‌مانده، افسرده و محتاج بیگانه معرفی کنند و دستاوردهای مادی و معنوی کشورمان را به یغما ببرند،اما امام خمینی ره ایستادگی کرد و پس از جنگ تحمیلی استکبار را از کشور به بیرون راند. امروز مقام معظم رهبری پس از ارتحال امام خمینی (ره) و با دستان جانباز خود همانند حضرت ابوالفضل(ع) بیرق امام حسین(ع) را برافراشت و هم‌چنان پرچم انقلاب اسلامی را برافراشته نگه داشته است. مگر می‌شود ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری در خاک کشور خفته باشند و عشایر غیور راهشان را ادامه ندهند، این ایستادگی طی کردن مسیر را آسان می‌کند، قطعا با پشت سر گذاشتن سختی‌ها به آرامش خواهیم رسید، اگر مردم از صحنه جهاد روی‌گردان شوند دچار ذلت خواهیم شد.

 فرمانده سپاه با بیان اینکه نتیجه مقاومت عشایر در برابر طاغوت و دشمن بعثی در کشور مشهود است بیان کرد:

عشایر تا امروز نیز ایستادگی کردند. دشمنان جمهوری اسلامی در حال افول هستند، شاهدیم که صهیونیست‌ها در حال افول بوده و آمریکایی‌ها نیز به هیچ دستاوردی نرسیده‌اند. تاریخ ایران اسلامی سرشار از پیروزی است اما دشمنان جمهوری اسلامی عقب ننشسته‌اند و این دشمنی را از شبکه‌های تلویزیونی غربی و شبکه‌های مجازی شاهد هستند. در طی ۴۴ سال گذشته ملت ایران سرحال و سرافراز باقی ماند و امروز شاهد برگزاری محفل تجلیل و تکریم شهدا هستم، دشمن آمده تا به مشتی خیانتکار پناهنده شود و آنان از زبان او سخن بگویند و حمایت کنند، دشمنان فکر می‌کنند می‌توانند قلب‌های مردم ایران اسلامی را کنترل کنند، مردمی که یاد صدها هزار شهید را در سینه دارند. مردم ما همان مردمی هستند که آرزو دارند در خدمت امام حسین(ع) در روز عاشورا بودند و خانواده آن‌ حضرت اسیر شود، خائنان به ملت ایران با دشمن یکی هستند و می‌خواهند جوانان کشور را از مسیر خارج کنند اما ملت ایران این توطئه را می‌داند. آرزوی ما آن است که در پیشگاه ملت ایران فدا شویم و این انقلاب باقی بماند و بدرخشد، شهادت مرگ نیست بلکه آغاز حیات جاودان و شکوه اسلام است، شهدا به معراج پر می‌کشند و نزد خدا ارتزاق می‌کنند. این ملت با شهادت زنده است و حیات ملت نیز با ایمان و شهادت تداوم دارد. ما از شهدا کمک می‌گیریم و آنان واسطه فیض و ارتباط ما با خداوند هستند. ما تا آخر می‌مانیم و خسته نمی‌شویم، جهاد به ما حیات، روحیه و نشاط می‌بخشد. سختی‌ها انسان‌ها را بزرگ می‌کند و قله‌ها بدون طی راه‌های سخت فتح نمی‌شوند لذا باید تلاش و مجاهدت کنیم و خانواده‌های شهدا مانند شهیدان والامقام مجاهدان فی سبیل‌الله هستند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان