دشمن برای از هم گسستن قوام خانواده ها برنامه ریزی کرده است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 6:44

دشمن برای از هم گسستن قوام خانواده ها برنامه ریزی کرده است

شماره: 10281
Aa Aa

نصیرزاده ضمن توجه دادن مسئولان به تهدیدات فرهنگی، امنیتی و شناختی گفته ارتقاء سواد رسانه ای برای استفاده ایمن از فضای مجازی ضروری است.

 فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران؛
دشمن برای از هم گسستن قوام خانواده ها برنامه ریزی کرده است

 عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران در همایش یکروزه فرماندهان نیروی هوایی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به هدفمند کردن آموزش ها برای افرایش بهره وری در مأموریت‌های عملیاتی بر ضرورت هدفمند کردن پروازهای آموزشی تاکید کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از برنا، وی با اشاره به تأکید فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) بر رعایت الزامات ایمنی، انجام مأموریت های ایمن و پرهیز از سهل انگاری را تکلیف همه ی عوامل دانسته و توجه به نکات ایمنی در همه ابعاد را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.

نصیرزاده ضمن توجه دادن مسئولان به تهدیدات فرهنگی، امنیتی و شناختی گفت: ارتقاء سواد رسانه ای برای استفاده ایمن از فضای مجازی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به فرماندهان یگان‌های تابعه خاطر نشان کرد: رسیدگی ویژه به معیشت کارکنان یکی از اولویت های ماموریت شما بوده و نوسازی پادگان ها و خوشایند سازی محیط زندگی کارکنان و خانواده ها در کوی های سازمانی مستلزم کار جهادی است.

نصیرزاده با برشمردن آسیب های تهاجم فرهنگی و برنامه ریزی دشمن برای از هم گسستن قوام خانواده ها، بر تعالی معنوی و بصیرتی کارکنان تاکید کرد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان