دهه هشتادی‌ها به دنبال آزادی قدس هستند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 14:53

دهه هشتادی‌ها به دنبال آزادی قدس هستند

شماره: 20214
Aa Aa

دشمن از نسل جدید وحشت زده است| امروز بسیجیان با وجود اینکه سلاح در اختیار داریم سلاحی در دست نگرفتند و مظلومانه به شهادت می رسند.

تلاش می‌کنند تصویر جنایتکاری از ایران اسلامی نشان دهند؛
دهه هشتادی‌ها به دنبال آزادی قدس هستند

محمد رضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه در مراسم اختتامیه یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مجتمع امام خمینی (ره) اظهار داشت:

دفاع مقدس درخشان‌ترین قطعه تاریخ ایران و حتی بشریت است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، او گفت:

امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، پیشرفت‌های خوبی داشته و به قله‌ها رسیده است. امروز نیز ملت ایران دفاع مقدس دیگری را در حال تکرار کردن است که این رشادت‌ها باید با زبان هنر تدوین شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه عنوان داشت:

دشمن امروز معترف است که ایران سلاح‌های پیشرفته به دنیا می‌فروشد و امروز انواع سلاح‌ها را در اختیار داریم. امروز بسیجیان با وجود اینکه سلاح در اختیار داریم اما سلاحی در دست نگرفتند و مظلومانه به شهادت می رسند. امروز بسیجیان نشان دادند که خون بر شمشیر پیروز است و دشمنان تلاش می‌کنند تصویر جنایتکاری از ایران اسلامی به دنیا نشان دهند که این توطئه را با مزدوران داخلی خود پیش می‌برند. دشمنان در خیابان‌های ایذه و شاهچراغ جنایت می‌کنند و قرارگاه حمایت از اغتشاشات و آشوب‌ها را به راه انداختند. دشمنان تصور می‌کنند اگر شقاوت نشان دهند ملت ما می‌ترسند در حالی که ملت ما عاشق شهادت هستند و دشمنان از تجزیه خود در دهه ۶۰ درس نگرفتند. امروز مشخص شد که آنان مدافع حقوق بشر نیستند و سعودی‌ها و انگلیسی‌ها از این جنایات حمایت می‌کنند و باید روزی شجاعت‌های امروز جوانان و بسیجیان را در برابر فتنه‌های رسانه‌ای دشمنان نوشت. این فتنه‌ها زدوده خواهد شد و دشمن وحشت زده از نسل جدید است، او دیده است که دهه ۴۰ و ۵۰ شاه، منافقین و صدام را نابود کردند و نسل‌های بعدی، کشور را به عرصه‌های سازندگی رساندند و امروز این نسل با نابودی داعش سیاست‌های ایران را جهانی کردند. دهه هشتادی و نودی ها آزادی قدس شریف را دنبال می‌کنند و امید داریم این نسل در بیت المقدس نماز بگذارند و این رویدادهای اخیر زمینه پیروزی بزرگ است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان