دولت ایران مانع فروپاشی کشور شده است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 16:09

دولت ایران مانع فروپاشی کشور شده است

شماره: 11523
Aa Aa

رئیس جمهور ایران خواستار حفظ آرامش سیاسی و انسجام در ایران شده و گفته دشمن بر روی منازعات و اختلافات داخلی سرمایه گذاری ویژه کرده است.

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت؛
دولت ایران مانع فروپاشی کشور شده است

 حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به برنامه‏‌های دولت برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا افزود:

اگر چه تحریم‏های غیرانسانی و غیرقانونی آمریکا موجب کاهش درآمدهای ارزی کشور شده است و درآمدهای ارزی کشور در سال ۹۹ قابل قیاس با درآمدهای ارزی کشور در اوایل دهه ۹۰ نیست اما با گذشت بیش از ۲.۵ سال از این تحریم‏ها، دولت با برنامه‏ ریزی‏ هایی که انجام داده، مانع از تحقق هدف شوم آمریکا یعنی فروپاشی کشور شده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، روحانی با تاکید بر ضرورت حفظ آرامش سیاسی و لزوم انسجام در کشور اظهار داشت: از جمله محورهایی که دشمنان این مرز و بوم در کنار جنگ پرفشار و سخت اقتصادی روی آن به عنوان مقوم تحریم ‏ها سرمایه‏ گذاری ویژه کرده ‏اند، منازعات و اختلافات داخلی است.

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت هوشیاری در برابر توطئه دشمنان تصریح کرد:

از همه مسئولان، فعالان، دلسوزان نظام و کشور دعوت می‏کنم که با حفظ آرامش و عقلانیت سیاسی مانع از اختلافات و منازعات شوند و اجازه ندهند برخی افراد معدود با انگیزه‏ های گروهی، جناحی، مقطعی و زودگذر سیاسی زمینه‏ ساز تحقق آرزوهای شوم بدخواهان این سرزمین شوند.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان