رهبر داعش در حمله ارتش آمریکا کشته شد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 13:56

رهبر داعش در حمله ارتش آمریکا کشته شد

شماره: 16641
Aa Aa

ابو ابراهیم القرشی پس از حمله نیروهای ویژه ارتش امریکا به ساختمانی در نزدیک شهر ادلب با یک محموله بزرگ بمب خود را منفجر کرده است.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد؛
رهبر داعش در حمله ارتش آمریکا کشته شد

آمریکا از کشته شدن رهبر داعش در حمله ارتش این کشور خبر داد.

به گزارش اسپادانا خبر، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که رهبر داعش در عملیات نیروهای ویژه ارتش امریکا در شمال سوریه کشته شده است.

در این عملیات نیروهای ویژه ارتش امریکا با حمله به یک ساختمان در شمال سوریه (نزدیک شهر ادلب) ابو ابراهیم القرشی رهبر داعش را کشته اند.

منابع آمریکایی می گویند رهبر داعش به هنگام ورود ارتش امریکا با یک محموله بزرگ بمب خود را منفجر کرده و 13 نفر کشته شدند که اکثر آنها غیرنظامی هستند اما به هیچ کدام از نظامیان امریکایی آسیبی نرسیده است.

 جو بایدن، رئیس جمهوری ایالت متحده با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ابراهیم الهاشمی القرشی، رهبر داعش در یورش کماندوهای آمریکایی کشته شد:

 «با مدیریت من واحدهای آمریکایی عملیات ضد تروریستی موفقی در شمال غربی سوریه انجام دادند و ابوابراهیم الهاشمی القرشی را از صحنه نبرد محو کردند. این «تروریست» در لحظات آخر و در «واپسین عمل بزدلانه بدون توجه به خانواده خودش و دیگر افراد حاضر در آن ساختمان» کل طبقه سوم را منفجر کرد. این عملیات یکی از رهبران عمده تروریست‌ها را از میدان حذف کرد و این «پیام نیرومند را به تروریست‌های سراسر جهان فرستاد: به سراغ شما خواهیم آمد و شما را پیدا خواهیم کرد.»

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان