روضه سیدالشهداء(ع) تعطیل بردار نیست | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 3:40

روضه سیدالشهداء(ع) تعطیل بردار نیست

شماره: 10590
Aa Aa

محمد قمی گفته روضه‌ سیدالشهداء گره‌های اقتصادی و سیاسی را باز می‌کند؛ همه تضمین‌ها و کارهای بهداشتی را با توجه به شیوع کرونا بر عهده می‌گیریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ایران؛
روضه سیدالشهداء(ع) تعطیل بردار نیست

محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی گفت:

مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام مبلغان دین اسلام هستند و پرچم وظیفه روایت جهاد و شهادت بر دوش این قشر شریف است و آنان می‌توانند این جهاد و شهادت را با زیباترین روش تبیین کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد:

روضه‌های سیدالشهداء گره‌های اقتصادی و سیاسی را باز می‌کند؛ همچنین با فرهنگ می‌توان مشکلات بزرگ را حل کرد اما به شرطی که به‌طور صحیح در مسیر و مدار قرار گیرد و به اهل آن سپرده شود و باید به این موضوع باور داشت که گره‌های اقتصادی هم با باز شدن گره‌های فرهنگی باز می‌شود.

وی گفت:

در خصوص برگزاری مراسم محرم و صفر، ما به مسئولان امر گفته‌ایم که همه تضمین‌ها و راهکارهای بهداشتی را بر عهده می‌گیریم. آنچه اهمیت دارد این است که با توجه به شرایط ویژه امسال و شیوع بیماری کرونا به برکت همین مجالس روضه خیر بیشتری نصیب مستضعفین می‌شود و به نیازمندان و اقشار کم درآمد به واسطه مواسات هیئات مذهبی در زمینه معیشتی و بهداشتی توجه بیشتری خواهد شد. بنابراین روضه سیدالشهداء علیه السلام تعطیل بردار نیست و امسال با رونق و شکوه بیشتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان