زمینه انتقام از آمریکایی ها را از داخل خانه‌هایشان فراهم می کنیم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 9:32

زمینه انتقام از آمریکایی ها را از داخل خانه‌هایشان فراهم می کنیم

شماره: 16294
Aa Aa

امروز کشور ما نه تنها خود را با عزت اداره می‌کند بلکه به دیگران هم کمک می‌کند| ایران با کمال میل به تمام مستضعفین کمک می‌کند.

 
اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه؛
زمینه انتقام از آمریکایی ها را از داخل خانه‌هایشان فراهم می کنیم

اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در کنگره بین‌المللی جبهه مقاومت "یادواره شهدای مهاجر مدافع حرم" در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهدای سلامت در مشهد گفت:

جبهه مقاومت هم فطری است و هم دینی و اسلامی.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

ما به عنوان شیعه مفتخریم که تمام رهبران ما شهید شدند و این موضوع در هیچ مکتبی در دنیا دیده نمی‌شود. خدا را شکر که جمهوری اسلامی برای تمام انسان‌هایی که می‌خواهند طریق مقاومت را یاد بگیرند کشوری الگو است. مقاومت منحصر به دفاع نیست و جمهوری اسلامی مقاومت را در همه زمینه‌ها نهادینه کرده است. ما ۴۰ سال است که تحریم هستیم و فشار این تحریم‌ها هر روز بیشتر می‌شود. در دوران جنگ نیز به دلیل تحریم‌ گاهی برای تهیه امکانات اولیه نظامی می‌ماندیم اما هرگز احساس رسیدن به بن‌بست نکردیم. امروز هم کشور ما نه تنها خود را با عزت اداره می‌کند بلکه به دیگران هم کمک می‌کند که آخرین مورد کمک‌های ایران، چند ماه پیش بود که به لبنان‌ گازوئیل رساند. این فرهنگ مقاومت است. ایران با کمال میل به تمام مستضعفین کمک می‌کند.

قاآنی با بیان اینکه ما مقاومت را از درون خانه‌های خودمان شروع کردیم اضافه کرد:

ما با تدبیر خودمان از قاتلان سردار سلیمانی انتقام خواهیم گرفت و سبک و سیاق ما با روش‌های دشمن متفاوت است. نیازی نیست ما در همه جا به صورت مباشر حضور داشته باشیم. هر جا که لازم باشد زمینه انتقام از آمریکایی ها را از داخل خانه‌هایشان و با افرادی از کنار دست خودشان فراهم می‌کنیم بدون اینکه خودمان حضور داشته باشیم. اگر عاقلانی در آمریکا پیدا شوند که خودشان با قاتلان سردار سلیمانی مقابله کنند،برایشان هزینه‌های کمتری دارد تا فرزندان جبهه مقاومت به انتقام بروند البته این انتقام شروع شده است. ما شیعه هستیم و می‌دانیم چطور انتقام بگیریم. دشمنان از منطقه کاملا ریشه‌کن خواهند شد. این شهدا و خانواده‌هایشان هر وقت به ما می‌رسند درخواست انتقام از جنایتکاران اهانت‌گر به جبهه مقاومت را دارند که این انتقام قطعا محقق خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان