زندگی بدحجابان را ناامن کنید | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 18:03

زندگی بدحجابان را ناامن کنید

شماره: 11380
Aa Aa

ابوالقاسم یعقوبی گفته مبادا ویروس کرونا ما را از سایر ویروس‌ها غافل کند؛ علاوه بر پلیس و قوه قضاییه به امر مقابله با بی حجابی، مردم هم باید ورود پیدا کنند.

امام جمعه بجنورد مطرح کرد؛
زندگی بدحجابان را ناامن کنید

ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه کتب درسی مدارس و دانشگاهی می‌بایست تاریخ زندگی سرتاسر باغیرت امام خمینی (ره) را برای فرزندان ما ترسیم کنند گفت:

مبادا کتب درسی ما راه و رسم امام (ره) را فراموش کنند چرا که امام خمینی موزه نیست که فراموش شود بلکه امام سرفراز است و باید همچون نور روشن آن بر غیرت جوانان ما بتابد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، یعقوبی اظهار داشت:

نیروهای انتظامی همواره با دیده بانی دقیق اوضاع را رصد می‌کنند‌ نیروهای انتظامی می‌بایست هم امنیت سطح جامعه را مستمر کرده وهم زندگی آشوبگرانی که نیت شوم در اذهان خود دارند را ناامن کنند .

نماینده ولی فقیه گفت:

مبادا ویروس کرونا ما را از سایر ویروس‌ها غافل کند. نیروهای انتظامی زندگی بدحجابان را ناامن کنند چرا که آنها در صدد این هستند که جامعه دینی ما را ناامن کنند. ما نمی توانیم در برابر این گونه مسائل کنار بیاییم و در مقابل جریان‌های فسادزا حساس نباشیم.

امام جمعه بجنورد بی حجابی در سطح جامعه را دهن کجی به شهدا و آرمان‌های شهدا دانست و بیان داشت:

علاوه بر ورود پلیس و قوه قضاییه به امر مقابله با بی حجابی، مردم هم باید به این امر ورود پیدا کنند و آمر به معروف و ناهی از منکر باشند لذا باید در برابر ویروس های غیرکرونایی نیز حساس باشیم.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان