سپاه برای حل مشکلات مردم ایران به آب و آتش می زند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 8:36

سپاه برای حل مشکلات مردم ایران به آب و آتش می زند

شماره: 13021
Aa Aa

تنگسیری گفته متفخریم خادم مردم هستیم و جنس ما از مردم است؛ باید همه گوش به فرمان نایب امام زمان(عج) باشیم. خیر دنیا و آخرت ما در این است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد؛
سپاه برای حل مشکلات مردم ایران به آب و آتش می زند

علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید و سرکشی عملیاتی و رزمی از پایگاه دریایی امامت در جاسک گفت:

با توجه به پیام اخیر فرمانده کل سپاه به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر همراه بودن با مردم برای رفع مشکلات اقتصادی آنها و رونق تولید حداکثری، آمادگی کامل خود و همرزمان دریادل را اعلام کرده و مفتخریم خود را خادم مردم شریف کشور می دانیم. ما اعضای یک خانواده هستیم و برای عزت و زندگی شرافت مندانه مردم حاضریم جانمان را تقدیم کنیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از سپاه نیوز، وی ادامه داد:

با توکل بر خداوند سبحان بر مشکلات اقتصادی امروز کشور هم فائق خواهیم آمد و این آخرین مکر پوشالی دشمن که تحریم اقتصادی است را پیروزمندانه پشت سر خواهیم گذاشت و با عمل به تدابیر ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای(حفظه الله) از این گردنه هم عبور خواهیم کرد. آمریکایی‌ها هرگز دوست ندارند امنیت پایدار، ثبات و رشد اقتصادی، رشد علمی و عزت بین المللی ما را ببینند، آنها ناجوانمردانه و جنایتکارانه سردار ما، دانشمند ما را ترور و شهید کردند، مردم باید هوشیار باشند. در گام دوم انقلاب باید همه گوش به فرمان نایب امام زمان(عج)، رهبر عزیزمان آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) باشیم و به آنچه می فرمایند عمل کنیم، خیر دنیا و آخرت ما در این است. همانگونه که رهبری فرمودند یکدیگر را تواصی به حق و تواصی به صبر، کنیم. این وعده خداست اگر انسان ها اهل تواصی به حق و تواصی به صبر شدند دچار خسران نمی شوند، ضرر و زیان نمی بینند، انسان ها رشد و تعالی پیدا می کنند، آن وقت جامعه هم به تبع آن رشد می کند و به سعادت می رسد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تحریم ها باعث خودکفایی بسیار بالایی در تولید تجهیزات دفاعی شده و این خودکفایی ها و تولیدات در سال جاری تقویت خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: ما متفخریم خادم مردم هستیم. جنس ما از مردم هست و برای حل مشکلات مردم به آب و آتش می زنیم ما امروز با کمک شما مردم عزیز و جوانان دریادل بسیجی برای تحقق کامل فرمان حکیمانه و عالمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که هم در پیام نوروزی و هم در سخنرانی ابتدای سال جدید تاکید فرمودند، کمر همت ببندیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان