سپاه به یکی از 5 نیروی زمینی برتر جهان تبدیل خواهد شد | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 13:38

سپاه به یکی از 5 نیروی زمینی برتر جهان تبدیل خواهد شد

شماره: 9734
Aa Aa

اخوان  گفته سپاه در موضوع کرونا خوش درخشیده. در افق 1404 جزو 5 نیروی زمینی برتر جهان خواهیم شد و 2 مولفه مدیریت جهادی و جهاد علمی مدنظر ما است.

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه مطرح کرد؛
سپاه به یکی از 5 نیروی زمینی برتر جهان تبدیل خواهد شد

 پورجمشیدیان، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت:

در رزمایش دفاع بیولوژیک از تمام ظرفیت‌های سپاه مخصوصا نیروی زمینی استفاده شده و در مسئله کرونا تمام اقدامات از روز‌های نخستین انجام شد و تمام کار‌ها تحت مدیریت ستاد مرکزی مبارزه با کرونا انجام شده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی افزود: در حوزه پاکسازی و گندزدایی محیط‌های سرپوشیده، هزاران نقطه شناسایی شده و در قرارگاه‌های ده گانه نیروی زمینی که فرماندهان آن به صورت تصویری در جلسه حضور دارند، اقدامات بسیار خوبی را انجام داده اند. از 1700 دستگاه ماشین آلات تخصصی جنگ نوین استفاده شده و برخی مراکز حساس نظیر بیمارستان‌ها ده‌ها بار ضدعفونی شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد:

در عرصه تحقیقات علمی نیز اقدامات مناسبی انجام شده و صد‌ها نفر روحانی و هزاران طلبه بسیجی در موضوع تدفین اموات کرونایی حضور دارند. همچنین صد‌ها هزار بسته معیشتی و بهداشتی در مناطق محروم توزیع می‌شود.

سردار اخوان، معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه بیان کرد: سپاه در موضوع کرونا خوش درخشید و نقشه راهی تدوین شد که باید در امداد به بیماران به موقع و سریع عمل کنیم. در افق 1404 جزو 5 نیروی زمینی برتر جهان خواهیم شد و 2 مولفه مدیریت جهادی و جهاد علمی مدنظر ما است.

وی افزود: تاکنون 185 بیمارستان در مناطق محروم مستقر شده و 4 میلیون بیمار درمان شده‌اند و 155 هزار متر مربع فضای جدید در حال احداث است. 9 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی را آماده کردیم که 4 بیمارستان سیار با 720 تخت مستقر شده است و 261 تخت ICU در خدمت بیماران کرونایی بوده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان