سپاه پاسداران از شهر موشکی جدید خویش رونمایی کرد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 9:01

سپاه پاسداران از شهر موشکی جدید خویش رونمایی کرد

شماره: 12937
Aa Aa

تجهیزات موشکی با قابلیت های جدید شامل شلیک دقیق از عمق، شلیک 360 درجه، شلیک در حال حرکت و افزایش برد و توان تخریب به سپاه اضافه شده است.

سلامی می گوید با رویش‌های قدرت موشکی روبه‌رو هستیم؛
سپاه پاسداران از شهر موشکی جدید خویش رونمایی کرد

آیین رونمایی از شهر موشکی جدید نیروی دریایی سپاه و الحاق تجهیزات موشکی به این نیرو برگزار شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، در شهر موشکی جدید نیروی دریایی سپاه انبوهی از سامانه ها و موشک های کروز و بالستیک با بردهای متنوع به نمایش درآمد‌ه است.

سامانه ها و تجهیزات موشکی با قابلیت ها و ویژگیهای عملیاتی جدید اعم از شلیک دقیق از عمق و محل های پدافند غیرعامل، پرتاب مین در بردهای مختلف، شلیک 360 درجه، شلیک در حال حرکت، قدرت مقابله با جنگ الکترونیک و افزایش برد و توان تخریب نیز به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه اضافه شد.

پیش تر از سامانه های موشکی که توانایی تغییر هدف پس از شلیک را دارند نیز رونمایی شده بود.

حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه در این مراسم با بیان اینکه "آنچه امروز ملاحظه می‌کنیم بخش کوچکی از توان بزرگ و وسیع موشکی نیروی دریایی سپاه است" گفت:

امروز با رویش‌های بسیار وسیعی از قدرت موشکی در عرصه نبردهای دریایی روبه‌رو هستیم. امروز ششمین مرتبه است که در سال 99 در نیروی دریایی سپاه الحاق طیف‌‌های متنوعی از تجهیزات مهم و تعیین‌کننده در کیفیت‌های خوب، پیشرفته و مدرن و هم در کمّیت قابل قبول و انبوه را شاهد هستیم و نیروی دریایی طبقات و لایه‌های قدرت خود را می‌افزاید.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان