شهرهای زیرزمینی ارتش و سپاه در تمام ساحل جنوب گسترده شده‌اند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 4:35

شهرهای زیرزمینی ارتش و سپاه در تمام ساحل جنوب گسترده شده‌اند

شماره: 10507
Aa Aa

علیرضا تنگسیری گفته ما کارمان این است که تکاوران متجاوز آمریکایی، انگلیسی، کانادایی و استرالیایی را بازداشت کنیم و آنها شلوارشان از ترس ما خیس شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اعلام کرد؛
شهرهای زیرزمینی ارتش و سپاه در تمام ساحل جنوب گسترده شده‌اند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان این که در حال حاضر نیروی دریایی سپاه دو پایگاه مستقل دریایی در دریای عمان، جاسک و چابهار دارد گفت:

ما همیشه در کنار برادران عزیزمان در نیروی دریایی ارتش بوده‌ایم و هستیم و هرجا که ما ید واحده بودیم، موفق شدیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از نشریه صبح صادق، علیرضا تنگسیری گفت:

در زمان طاغوت بالاترین برد موشک‌های دریایی ما 45 کیلومتر بود؛ موشکی به نام «هارپن» با فناوری حدود 50 سال پیش و برد زیر 50 کیلومتر. اواخر زمان طاغوت هم موشک «استاندارد» را با حضور مستشاران آمریکایی به ارتش دادند اما فرصت تست میدانی این موشک برای‌شان به وجود نیامد چون انقلاب پیروز شد. بعد از انقلاب، دلاورمردان ارتش آن را تست کردند. مستشاران نظامی آمریکایی تمام تجهیزات از شناور تا ناوشکن را خودشان کنترل می‏کردند. پادگان‌ها و ساختمان‌ها را خودشان می‌ساختند. ناوشکنی که آن زمان به ما دادند، ناوشکن با قابلیت حمل و فرود بالگرد نبود. بعد از انقلاب، در نیروهای مسلح و وزارت دفاع و در خود نیروی دریایی ارتش کار شروع شد. آنها تحریم کردند و ما در نیروهای مسلح بالنده ‏تر شدیم؛ مثل خمیری که هرچقد ورز داده شود، نان بهتری از آن پخته خواهد شد. هرچه در فشار و تحریم بودیم، سلاح‏ها و امکانات بیشتری را ساختیم. تحریم‏ها در این عرصه بی‏ اثر بوده‏ است. ما خدا را داریم و رهبری، مقتدر و خدایی؛ بنابراین در مسیر حق حرکت می‌کنیم و نصرت ‌اللهی هم به مدد ما می‏ آید. ما تحت فرمان فرمانده معظم کل قوا و امام انقلاب هستیم. ما سرباز هستیم، فرمان را بگیریم، با همه توان و استعدادمان تا پای جان عمل می‏کنیم. ما، همه مجموعه نیروهای مسلح، اگر فرمان ولی خود را بگیریم تا حد جان‌مان می‌رویم و جان دشمن را خواهیم گرفت. ما تابع هستیم و اگر فرمان بیاید، دشمن جلودار ما نخواهد بود. ما اگر اعتقادمان به خدا باشد، ترامپ و غیر ترامپ هیچ معنا و مفهومی ندارد. اگر روز به روز خودمان را آماده کنیم و به آیه آرم سپاه که روی سینه همه ما پاسداران نوشته شده است، عمل کنیم و خودمان را آماده کنیم، قطعا بدانید دشمنان ما با وحشت از میدان فرار می‎کنند. حرف می‎زنند اما جرئت عمل ندارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:

ما این را به آمریکایی‎ها می‎گوییم که هر جایی که باشید، ما هستیم؛ به این بسنده نمی‏کنیم که در همین نقطه جغرافیایی بمانیم تا دشمن در همین‌جا به ما ضربه بزند بلکه فراتر از آن‏چیزی که فکر می‏کند به او ضربه می‏زنیم.

تنگسیری ادامه داد:

ورود شناورهای با پیش‌برنده های هسته‌ای در خلیج‌فارس که یک خلیج بسته است و مساحت 250 هزار کیلومتر مربع دارد، طبق قوانین محیط زیست ممنوع است. آمریکایی‌ها و سایر کشورها شناورهای با رانش هسته‎ای را با چه مجوزی وارد خلیج‌فارس می‎کنند؟ اگر اتفاقی برای این شناورها بیفتد، یعنی چندین سال خلیج‌فارس آلوده خواهد بود و هیچ جاندار، ماهی و مرجانی نخواهد ماند و کشورهایی که آب شیرین‌کن دارند، دسترسی به آب سالم نخواهند داشت و با بحران مواجه می‏شوند. این را بارها به همسایگان‌مان هم گفته‎ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:

ما شهرهای زیرزمینی شناوری و موشکی ساحل به دریا داریم. شهرهای شناور موشک‌انداز داریم و هر زمانی که بزرگواران ما صلاح ببینند، آن را به نمایش خواهیم گذاشت. دشمن ما می‎داند که در کل ساحل خلیج‌فارس و مکران شهرهای زیرزمینی در مجموعه ارتش و سپاه وجود دارد اما اطلاعاتش دقیق نیست اما حالا چیز دیگری که به یقین می‏گویم این است که ما در خلیج‌فارس و دریای عمان همه جا هستیم؛ هرجایی که حتی فکر آن را هم نمی‎کنید. ما کابوس شما هستیم. تمام ساحل ما مسلح است و تمام شهرهای زیرزمینی ارتش و سپاه با کاربردهای مختلف دفاعی در تمام ساحل جنوب گسترده شده‌اند، ساحل هم کاملا مسلح است و این را شعار نمی‏دهیم. ما اینجا هستیم تا ایرانی امنیت داشته باشد. ما خادم مردم هستیم. ما کارمان این است که تکاوران متجاوز آمریکایی، انگلیسی، کانادایی و استرالیایی را بازداشت کنیم؛ آنها باید دست‌شان را بگذارند روی سرشان و تسلیم شوند و شلوارشان هم از ترس ما خیس شود. معاذالله که ما بخواهیم برای ایرانی‏ها ناامنی ایجاد کنیم.

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان