شکست دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا امداد الهی بود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 16:03

شکست دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا امداد الهی بود

شماره: 11703
Aa Aa

پورمحمدی گفته انتخابات آمریکا، فروپاشی سیاسی و حیثیتی را برای بزرگترین دشمن ما رقم زد؛ از این‌که دشمنان ما با تحقیر صحنه را ترک می‌کنند خوشحالیم.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد؛
شکست دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا امداد الهی بود

مصطفی پورمحمدی، دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در نشست هم‌اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های انقلابی با بیان این‌که «انتخابات آمریکا، فروپاشی سیاسی و حیثیتی را برای بزرگترین دشمن ما رقم زد» گفت:

از این‌که دشمنان ما با تحقیر صحنه را ترک می‌کنند خوشحالیم و این را از امدادهای الهی می‌دانیم اما تاکید می‌کنیم که مسئله ما و ریشه مشکلات ما درونی است و سیاست‌های بعضاً داخلی و مشکلات مدیریتی در کشور موجب بسیاری از کمبودها و چالش‌های اقتصادی و اجتماعی شده است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود: ما می‌خواهیم با ساماندهی کار تشکیلاتی و ایجاد ارتباط منسجم و تعریف‌شده، همه اضلاع و جریان‌های همسو با نیروهای انقلابی و ولایی و ارزشی را تجمیع کنیم.

پورمحمدی با بیان این‌که «جامعه روحانیت مبارز، میزبانی صادق و امین برای همه احزاب و جریان‌های موجود در گفتمان ارزشی و انقلابی است» تاکید کرد:

امروز زمان همگرایی و هم‌اندیشی و تعامل است و همه باید نسبت به مسائل اجتماعی و اقتصادی و موضوعات جاری با درک مشترک حساسیت داشته باشیم و نسبت به حل مشکلات و همچنین ترسیم چشم‌اندازها با هم‌اندیشی، به نقاط مشترک و نتایج مثبت برسیم.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد:

جامعه روحانیت امروز باور جدی دارد که باید با اخذ تصمیمات مشترک و همگرایی و انسجام و تعامل به فکر عبور از بحران‌ها باشیم و همه باید در ذیل اصل خرد جمعی و با عنایت به اصول و راهبردهای گام دوم انقلاب نسبت به پویا شدن و تحرک ظرفیت‌ها و نیروهای درون نظام اسلامی بیندیشیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان