صبر و تحمل مردم ایران به معنای رضایت نیست | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 19:11

صبر و تحمل مردم ایران به معنای رضایت نیست

شماره: 12202
Aa Aa

عبدالرضا رحمانی فضلی گفته نیروهای نظامی و انتظامی وظیفه دارند با کسانی که خلاف امنیت جامعه عمل می کنند در چارچوب قانون برخورد کنند.

وزیر کشور ایران مطرح کرد؛
صبر و تحمل مردم ایران به معنای رضایت نیست

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور ایران در ارتباط ویدئو کنفرانس با استاندار هرمزگان و تعدادی از معاونین، فرمانداران و بخشداران این استان گفت:

مردم خوب کشور ما در هر زمینه و هر مرحله و موقعی که لازم بوده کم نگذاشته و به انقلاب و دولتها کمک کرده اند. مردم ایران، مردمی عزیز، مهربان و همدل هستند و خدمت به این مردم توفیق بسیار زیادی است.

به گزارش اسپادانا خبر، رحمانی فضلی با بیان اینکه تا پایان کار دولت دوازدهم، چهار اولویت اصلی در وزارت کشور در کنار تمامی امور و ماموریت های خود داریم گفت:

اولین اولویت، امنیت است. شرایط از سال ۹۶ به گونه ای پیش رفت که دشمنان کشور از جمله معاندین، آمریکا، اسرائیل و همپیمانان آنها در منطقه با تحلیل های غلط در مسیری قرار گرفتند که نتیجه آن تهدیدها، تحریمها و برنامه ریزی در جهت فشار مضاعف به ایران و به زعم خودشان فروپاشی انقلاب بود تا جایی که اعلام کردند که حتی چهلمین سالگرد انقلاب را نخواهیم دید. تحریم هایی که اکنون کشور ما با آن مواجه هست هیچ وقت برای هیچ کشوری اعمال نشده است.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه امنیت همه مردم و جامعه باید حفظ شود گفت:

نیروهای نظامی و انتظامی وظیفه دارند با کسانی که خلاف امنیت جامعه عمل می کنند، در چارچوب قانون برخورد کنند اما طبیعی است که وقتی مردم احساس کنند در حد ممکن، مسائلشان در مسیر حل و فصل قرار دارد، شاهد کمترین اعتراضات و در مقابل بیشترین همراهی ها خواهیم بود.

وزیر کشور دومین اولویتِ وزارت کشور را تا پایان فعالیت دولت، معیشت برشمرد و گفت:

اکنون شرایط اقتصادی مردم در وضعیت مطلوبی قرار ندارد. به هرحال وقتی که با افزایش چندین برابری قیمت ارز یا سایر کالاها و خدمات شاخص مواجه می شویم همه قیمت ها با رشد چندبرابری مواجه می شوند و این برای مردم سخت است اما با درک و شعور بالایی که مردم دارند و بدرستی، عمده این اتفاقات را ناشی از فشارهای خارجی و تحرکات مخرب دشمنان می دانند، تحمل و صبر می کنند و همراهی دارند. این به معنای این نیست که این صبر و تحمل مردم به معنای رضایت از مشکلات تلقی کرده و یا منفعلانه عمل کنیم بلکه باید هرکاری که می توانیم برای کاستن از مشکلات انجام دهیم از جمله، کالاها و خدماتی با قیمتهای ترجیحی تأمین یا تولید می شود باید با قیمت ترجیحی هم به دست مردم برسد؛ لذا باید توزیع کالاها را اصلاح کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان