عده‌ای از دستگیرشدگان نمی دانند رئیس‌جمهور چه کسی است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 16:52

عده‌ای از دستگیرشدگان نمی دانند رئیس‌جمهور چه کسی است

شماره: 20336
Aa Aa

برخی بازداشت شدگان عکس امام و رهبری را نمی‌شناسند و اکثر افراد حاضر در اغتشاشات فرزندان خانواده‌های دارای آسیب‌های اجتماعی هستند.

یک شخص نفوذی بازی‌ تیم ملی را به مشهد منتقل کرد؛
عده‌ای از دستگیرشدگان نمی دانند رئیس‌جمهور چه کسی است

مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در دومین جشنواره دانشجویی مالک اشتر اظهار داشت:

آمریکا ۴ دشمن خود را ایران، چین، روسیه و گروه‌های مبارز می‌داند و در این مسیر، ایران را درگیر برجام، چین را درگیر تایوان و روسیه را درگیر اوکراین کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فاس، وی عنوان کرد:

زمانی که آمریکا دید دولت سیزدهم بدون توجه به تحریم‌ها و مذاکرات کار خود را پیش می‌برد تلاش کرد ایران را دچار حاشیه، اغتشاش و آشوب کند تا جمهوری اسلامی را نابود، فکر مسؤولان را متغیر و رشد ایران را محدود کند.

فدا با بیان اینکه دشمن از سال گذشته اعلام کرد مبنای اغتشاشات ایران بانوان خواهند بود و در این بحث چند ماجرا رقم خورد گفت:

در این راستا در ابتدای سال ۱۲٠ نفر از هنرمندان زن بیان کردند مورد سوءاستفاده قرار گرفتند تا از ظرفیت این بحث استفاده و قبح این مسائل را بشکنند. اتفاق دوم اینکه دولت جدید با شرایطی اجازه ورود بانوان به ورزشگاه را داد اما توسط شخصی نفوذی یکی از بازی‌ها به مشهد منتقل و حواشی ایجاد شد و ماجرای دیگر اینکه خانمی در حینی که مشروب خورده بود سوار ماشین شد و خساراتی ایجاد کرد که در ادامه آن پلیس مجبور به تیراندازی هوایی شد اما در ادامه صرفا به بخش دوم پرداخته شد. 

وی گفت:

از ابتدای سال جدید نماینده سازمان CIA در اربیل عراق مستقر شد تا به بهانه کشته شدگان آبان سال ۹۸ اغتشاشات را در دانشگاه ایجاد کنند و در ادامه اقشار مختلف با سازماندهی به این ماجرا ورود پیدا کنند، در این راستا آموزش و پرورش، کادر درمان، اصناف، مراکز بزرگ صنعتی و زندان‌ها را نیز در قالب این سازماندهی قرار داده بودند. دشمنان در سال ۱۳۸۸ ندا آقا سلطان را کشتند و این ماجرا را یه گردن جمهوری اسلامی انداختند، سال ۱۳۹۲ نیز با ورود روحانی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری قرار بود اتفاقی مشابه برای خانم ۲ تابیعتی بیفتد اما با ورود دستگاه‌های اطلاعاتی از این ماجرا جلوگیری شد. برای سال جاری نیز برنامه‌ریزی کرده بودند تا ۳-۴ شهر در سیستان و بلوچستان و ۵ شهر در کردستان توسط پیش‌مرگان و نیروهای مختلف تصرف و اعلام آزادی شود تا به این بهانه‌ها آشوب‌ها را آغاز کنند اما ماجرای فوت دختر جوانی رقم خورد. در ادامه این ماجرا به‌دلیل عملیات اربعین ۴۸ ساعت خلأ اطلاعاتی رقم خورد و شایعات، جرقه عملیات آبان ماه دشمن را روشن کرد و عده‌ای از افراد عامدانه یا غافلانه در این آتش دمیدند.

فدا با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر اصل نظام جمهوری اسلامی هدف و حجاب و مهسا امینی بهانه بود اظهار داشت:

این روزها وقتی با عده‌ای از دستگیرشدگان صحبت می‌کنیم هیچ اطلاعی درباره مهسا امینی ندارند حتی وقتی از عده‌ای از دستگیرشدگان می‌پرسیم که رئیس‌جمهور چه کسی است می‌گویند روحانی و یا زمانی که عکس امام و رهبری را جلوی آن‌ها می‌گذاریم نمی‌شناسند. اکثر افراد حاضر در اغتشاشات فرزندان خانواده‌های دارای آسیب‌های اجتماعی هستند همچنین عده‌ای تحت تأثیر شبکه‌های اجتماعی و احساسات در این عرصه حضور پیدا کردند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان